تاریخ انتشار: 1402/10/18 11:52
کد خبر: 1265675

حسرت استقلالی‌ها از دیدن این تصویر/ 5منهای3 و تنها این 2 نفر(عکس)

استقلالی‌های تیم ملی در آستانه سفر به قطر مقابل دوربین قرار گرفتند.
حسرت استقلالی‌ها از دیدن این تصویر/ 5منهای3 و تنها این 2 نفر(عکس)

به گزارش فرتاک ورزشی

استقلالی ها در طول سال‌های اخیر ستاره های محبوبشان را از دست داده‌اند و حضور آنها در خارج کشور و درخششی که با پیراهن تیم های مختلف داشتند برای آنها دشوار و حسرت برانگیز است.

زوج موفق سال گذشته پس از سپری کردن یک فصل درخشان همزمان به لیگ روسیه و امارات منتقل شدند تا خط حمله آبی‌ها با تغییرات گسترده‌ای رو به رو شود، مهدی قایدی و محمد محبی وینگرهای استقلال در فصل گذشته به واسطه عملکرد خوبی که در تیم‌های خود داشتند و به تیم ملی دعوت شدند، قایدی عنوان بهترین بازیکن ماه امارات را پیش از جام ملت های آسیا به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

برای مطالعه آخرین اخبار و حواشی باشگاه استقلال اینجا را کلیک کنید

مجید حسینی یکی دیگر از بازیکنانی است که در اوج جوانی در سوپر لیگ ترکیه حضور پیدا کرد و حالا یکی از بازیکنان باتجربه این لیگ است، حسینی در سن خیلی کم به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب استقلال به میدان رفت و با نظر کارلوس کی‌روش 2 جام‌جهانی را تجربه کرد.

از بین 5 بازیکنی که در تصویر هستند روزبه چشمی و سیدحسین حسینی در حال حاضر استقلالی هستند و کاپیتان اول و دوم این تیم هستند، در این بین مجید حسینی و مهدی قایدی در صورت تداوم حضور در استقلال می‌توانستند از بازیکنان باسابقه و گزینه های کاپیتانی این تیم باشند.

در لیست نهایی تیم ملی امید ابراهیمی هافبک سال‌های نه چندان دور استقلال هم حضور دارد، در روزهایی که استقلال در پست وینگر و هافبک ضعف قابل توجهی دارد درخشش این بازیکنان در تیم ملی داغ دل آنها را تازه خواهد کرد.

استقلالی‌ها در سالهای اخیر در حفظ و ماندگاری ستاره‌های نامدارشان موفق عمل نکرده اند و بازیکنان زیادی را از دست داده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkzrm

آخرین اخبار