تاریخ انتشار: 1402/10/20 04:20
کد خبر: 1265775

تراکتور در کدام پست‌ها به بازیکن نیاز دارد؟

بازیکن پیشین تراکتور می‌گوید این تیم علاوه بر مهاجم نوک در دو پست دیگر باید بازیکن جذب کند.
تراکتور در کدام پست‌ها به بازیکن نیاز دارد؟

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگویی در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور در نیم‌فصل نخست لیگ‌برتر اظهار کرد: امسال تیم را خمس بست و شاکله تیم تاحدودی عوض شد. نفرات جدید جذب شدند و یک‌سری از بازیکنان تاثیرگذار سال گذشته از تراکتور جدا شدند. در ابتدای فصل شرایط ایده‌آل نبود و نتایج پرنوسان بود. خمس مجبوراً تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد می‌کرد و به غیر از شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی و حسین پورحمیدی، نفرات تیم در هر بازی عوض می‌شدند. شرایط تراکتور در اواخر نیم‌فصل اول بهتر شد و باید منتظر باشیم و ببینیم شرایط این تیم در نیم‌فصل دوم به چه صورت خواهد بود.

تراکتور در نیم فصل اول از مدعی بودن دور بود

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان تراکتور را جزو مدعیان قهرمانی دانست؟ گفت: تراکتور حدوداً ۷-۸ امتیاز با صدر جدول اختلاف دارد اما برای مدعی بودن باید مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه گرفت و باید منتظر باشیم. تراکتورِ نیم‌فصل اول از مدعی بودن دور بود. ولی در کل هر چقدر به انتهای نیم‌فصل نزدیک می‌شدیم، شرایط برای تراکتور بهتر می‌شد. نمی‌توان گفت که تراکتور جزو مدعیان نیست و باید منتظر تفکرات آقای خمس و خرید هایش برای نیم‌فصل دوم باشیم. تراکتور همواره با وجود هواداران پرشورش جزو مدعیان بوده است.

نیازمندی‌های تراکتور در نقل‌وانتقالات

مهاجم سابق تراکتور در پاسخ به این پرسش که این تیم در نقل‌وانتقالات زمستانی در کدام پست‌ها به جذب بازیکن نیاز دارد؟ مطرح کرد: تراکتور بازی مالکانه انجام می‌دهد و به دنبال این است که بازی‌سازی را از خط دروازه آغاز کند. این تیم باید وینگ‌بک‌های سرعتی داشته باشد که هم در فاز تهاجمی و هم در فاز تدافعی موفق باشند. به نظر من تراکتور در پست دفاع آخر به یک بازیکن بازی‌ساز نیازمند است. در پست هافبک دفاعی حتما باید یک بازیکن جذب شود چرا که صفا هادی بیشتر میل به هجوم دارد. این تیم باید وینگر، وینگ‌بک و مهاجم نوک جذب کند.

این کارشناس فوتبال گفت: در نیم فصل اول نبود مهاجم تراز اول در خط حمله، نقطه ضعف تراکتور بود. در اوایل فصل حسین پورحمیدی در درون دروازه نامطمئن ظاهر شد اما توانست در ادامه جبران کند. در مجموع نیاز اصلی تراکتور، وینگ‌بک کناری، هافبک دفاعی و مهاجم نوک است.

سرمربی باید با نظر خودش بازیکن جذب کند

«پاکو خمس، در نشست خبری بعد از بازی تراکتور و صنعت‌نفت در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در بحث جذب بازیکن شما گفته‌اید اسم نخواهید داد و پست بازیکن را معرفی خواهید کرد، آیا به باشگاه بابت انتخابش اعتماد دارید؟ در پاسخی کوتاه گفت: «بله اعتماد دارم.»"، سیدصالحی در واکنش به این اظهارات سرمربی تراکتور گفت: وقتی یک مربی خارجی وارد لیگ کشوری می‌شود طبیعیتاً شناخت کافی ندارند. اما آقای خمس از نیم فصل سال گذشته در ایران حضور دارد. این نظریه آقای خمس است ولی سرمربی باید با نظر خودش بازیکن جذب کند. اگر لیست نمی‌دهد پس چرا اول فصل لیست داده‌ بود؟ باید پرسید که آیا اول فصل لیست داده یا نه؟ اینگونه‌ پاسخگویی فرار روبه جلو است. فردا اگر تیم نتیجه نگیرد می‌گوید لیست را من نداده‌ام. شاید اشتباهی در ترجمه بوده یا چیز دیگر. بعد از بازی با ذوب‌آهن هم که تراکتور نتیجه نگرفته بود، خمس گفت، من این بازیکنان را جذب نکرده‌ام. به‌نظرم کار حرفه‌ای نیست‌ چون صفرتاصد کار باید با مربی باشد.

باشگاه تراکتور باید در نقل‌وانتقالات حرفه‌ای‌تر و بهتر عمل کند

پیشکسوت تراکتور خاطرنشان کرد: به نظرم باشگاه باید با تشکیل کمیته فنی، هجمه و فشار را از روی تراکتور بردارد. باشگاه تراکتور باید در نقل‌وانتقالات حرفه‌ای‌تر و بهتر عمل کند. امیدوارم هواداران پرشور و شعور تراکتور که در نیم‌فصل دوم انتظار بیشتری از بازیکنان دارند، بتوانند از بازی تیم محبوبشان لذت ببرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkzxn

آخرین اخبار