تاریخ انتشار: 1403/01/24 20:02
مرادمند: . تحت فشار و بی‌پولی باید بازی کنیم
کد خبر: 1272699

اگر اسم بگویم، محروم یا جریمه می‌شوم/ دلیل دارم که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر نام افرادی که نمی‌خواهند آبی‌پوشان قهرمان شود را اعلام کند، با محرومیت یا جریمه مالی روبه‌رو می‌شود.
اگر اسم بگویم، محروم یا جریمه می‌شوم/ دلیل دارم که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود

به گزارش فرتاک ورزشی

محمدحسین مرادمند بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و سوم لیگ برتر، گفت: بازی خیلی سنگینی بود. خدارا شکر می‌کنم که توانستیم دل هوادارانی که به ورزشگاه آمدند را شاد کنیم. آلومینیوم اراک توانسته یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد و واقعاً بازی سنگینی بود. بازی خیلی خوبی در زمین آنها انجام دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همانند ابوالفضل جلالی مجبور به فروش خودروی خود بابت مشکلات مالی استقلال شده است، گفت: بحث را شخصی نمی‌کنم و همه بچه‌ها حرف زدند و حرف‌های همه تکراری است. فکر کنم نمی‌خواهند اجازه بدهند این تیم قهرمان شود.

مدافع استقلال که با درخواست خبرنگار برای اعلام اسامی اشخاصی که اجازه قهرمانی آبی پوشان را نمی دهند، روبه‌رو شد، تصریح کرد:  اگر اسم بگویم، محروم یا جریمه می‌شوم. من نمی‌توانم اسم بگویم. کلی می‌گویم. همه می‌دانند. چرا اسم بگویم؟ دنبال حاشیه هستید؟ دلیل دارم که نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود. مطالبات، امکانات و نحوه قضاوت برای استقلال  و بقیه تیم‌ها متفاوت است. فیلم داوری‌ها موجود است. اگر اینها را کنار هم بگذارید یعنی ما، هوادار و کادر فنی کنار هم هستیم و فرد دیگری نیست.

مرادمند درباره تلاش بازیکنان استقلال برای کسب قهرمانی گفت: تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم. چند سال پیش که قهرمان شدیم همه چیز علیه ما بود. وظیفه ما این است که به خاطر هوادار و لباسی که بر تن ما است تا روز آخر جان‌مان را بگذاریم. الان اینها را برای آگاهی هواداران و مردم می‌گوییم که بدانند چه اتفاقی برای این تیم افتاده است. تحت فشار و بی‌پولی باید بازی کنیم. چه فایده دارد؟ من تا چه حد می‌توانم این فشار را تحمل کنم؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lp8zl

آخرین اخبار