تاریخ انتشار: 1403/03/04 11:28
کد خبر: 1275903

آنچلوتی: برای خداحافظی کروس اشک نریختیم!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید تونی کروس در تصمیمش کاملا مصمم بود و همین باعث شد که مکالمه آنها احساسی نشود.
آنچلوتی: برای خداحافظی کروس اشک نریختیم!

رئال مادرید شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال بتیس به میدان خواهد رفت و این بازی به این دلیل که آخرین دیدار تونی کروس در این ورزشگاه با پیراهن این تیم است برای هواداران اهمیت بسیاری دارد.

رئال پیش از این قهرمانی‌اش در رقابت‌های لالیگا را مسجل کرده و این بازی برای آنها تشریفاتی است اما برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان برابر دورتموند باعث شده است که آنها به این دیدار به چشم یک فرصت خوب برای آماده‌سازی نگاه کنند.

آنچلوتی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آخرین بازی : ما این هفته خیلی خوب کار کردیم و دوست داریم فصل را خوب به پایان ببریم. این فصل فوق العاده بوده است و ما از همان ابتدا عالی کار کردیم. فردا باید با یکی از اسطوره‌های باشگاه خداحافظی کنیم و می‌خواهیم از این بازی لذت ببریم. این روز مهمی است. ما بسیار خوشحال هستیم که توانستیم این فصل را به این شکل مدیریت کنیم و شایسته این قهرمانی بودیم. این جو و این تیم باعث شدند که مربیگری برای من بسیار آسان باشد. بازیکنان خیلی خوب کار کردند.

2023204

جدایی ناچو : همانطور که بارها گفتیم، اسطوره‌ها باید حق انتخاب سرنوشت خودشان را داشته باشند. فکر می‌کنم او هنوز تصمیمش را نگرفته است . عجله‌ای نداریم چون می‌خواهیم فصل را تمام کنیم و پس از آن تصمیم بگیریم . همه در تلاش هستند تا بتوانند این فصل را با کسب پانزدهمین قهرمانی اروپا تمام کنند.

تصمیم کروس : ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم و به بهترین شکل با او خداحافظی کنیم. من به تصمیم او احترام می‌گذارم چون او مرد شجاعی است. پیدا کردن جانشین برای بسیار پیچیده است، اگر غیرممکن نباشد اما این تیم از منابع خوبی برخوردار است و در ۱۰ سال اخیر با کسب جام‌های بسیار نشان داده است. ما هر سال بازیکنانی را از دست دادیم اما شخصیت و تعهد تیم از دست نرفته است. امیدوارم تمام کسانی که از ما جدا شدند را فراموش نکنیم.

صحبت او با کروس : ما درباره موضوع صحبت کرده بودیم و او تصمیمش را گرفته بود و می‌خواست در بالاترین سطح ممکن خداحافظی کند.  خداحافظی به این شکل ایده آل او بود و هر کسی دوست دارد که در بالاترین سطح خداحافظی کند اما در عین حال باید جسارت انجام این کار را هم داشته باشد.

جانشینی کروس : پیدا کردن جانشینی برای او از نظر فنی بسیار دشوار است اما این چیزی نیست که الان به آن فکر کنیم. او هم همین نظر را دارد و آرام است و تمرکزش روی کاری است که باید انجام دهد. او آلمانی است و تغییر دادن نظرش بسیار دشوار است. اشکی در صحبت‌های ما ریخته نشد چون او کاملا مصمم بود.

تردید در وضعیت شوامنی : او به فینال نمی‌رسد و تمرکزش روی یورو است.

دهمین سالگرد قهرمانی دسیما : خاطراتم از اتفاقی که ۱۰ سال قبل رخ داد بسیار واضح و روشن است. ازیکنان جوانی بودند که تلاش می‌کردند و بازیکنانی بودند که در مرکز این قهرمانی قرار داشتند. فکر می‌کنم همه چیز از آن جا شروع شد.

2024510

توپ طلا برای کروس : این مهم‌ترین موضوع ممکن برای ما نیست. اگر قهرمان لیگ قهرمانان شویم بسیاری از بازیکنان رئال شانس کسب این جایزه را دارند.

کارنامه کروس : یکی از بهترین بازیکنان در مدیریت زمان بازی با حفظ مالکیت توپ بود. توانایی ارسال پاس او و مشارکت بسیار زیادی که در جریان بازی داشت واقعا خاص بود و این موضوع فقط مختص به رئال نبود. او یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال خواهد ماند.

بهترین بازی کروس : چنین انتخابی بسیار پیچیده و دشوار است چون او همیشه ثبات و استمرار داشت. انتخاب یک بازی سخت است چون تونی همیشه درخشان و همیشه در بالاترین سطح بود.

امباپه در المپیک : وارد این بحث نمی‌شوم. دوست دارم بازی‌ها را تماشا کنم، خصوصاً مسابقات ورزشکاران ایتالیایی.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lpaqn

آخرین اخبار