تاریخ انتشار: 1402/08/11 15:42
کد خبر: 1260352

توضیحات باشگاه پرسپولیس درباره بالا بودن قیمت بلیت‌ها

باشگاه پرسپولیس در پی اعتراض‌های صورت گرفته به افزایش قیمت بلیت یکی از جایگاه‌های ورزشگاه‌ آزادی توضیحاتی ارائه کرد.
توضیحات باشگاه پرسپولیس درباره بالا بودن قیمت بلیت‌ها

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در متن اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است:

«انتقادات درباره بلیت فروشی در حالی اتفاق افتاد که فقط یکی از جایگاه‌ها افزایش قیمت داشته است که مجموع ظرفیت آن تا هفت‌هزار بلیت خواهد بود. با این وجود، باشگاه پرسپولیس خود را مکلف به توضیح برای هواداران می‌داند. همان‌طور که گفته شد افزایش قیمت نسبت به بازی‌های قبلی لیگ، مربوط به یک جایگاه بوده است و دیگر بخش‌ها افزایش قیمت نداشتند.
از سوی دیگر فقط 50 درصد از بلیت فروشی سهم باشگاه پرسپولیس است که هواداران باید بدانند پرسپولیس، در حال حاضر سهم زیادی از این 50 درصد هم ندارد.

در حال حاضر سهم بلیت فروشی باشگاه پرسپولیس به تامین هزینه‌های بعضی تجهیزات این ورزشگاه اختصاص می‌یابد که مکلف به آن شده‌ایم تا هواداران پرسپولیس مجوز حضور در ورزشگاه را داشته ‌باشند. مسئله دیگر تماشاگرانی هستند که خارج از فاز بلیت‌فروشی در سامانه وارد ورزشگاه می‌شوند.

به عنوان مثال، در یکی از بازی‌های اخیر 36 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت ولی فقط 25 هزار بلیت فروخته شده بود. یازده هزار نفر مابقی یا بدون بلیت آمده بودند یا با هماهنگی بخش‌های دیگر وارد ورزشگاه شدند.

با همین توضیحات روشن است که حداقل در مقطع کنونی باشگاه پرسپولیس، هیچ عواید مالی از این بخش ندارد. تنها منافع پرسپولیس از حضور تماشاگران، شور و حالی است که ایجاد می‌کنند و حیات فوتبال در آن است. همچنین حمایت موثر و تعیین کننده ای که از پرسپولیس دارند تا بازیکنان با انرژی و انگیزه بیشتری به پیکار با حریفان خود وارد شوند. در پایان لازم به ذکر است که باشگاه همواره پذیرای انتقادات و ‌پیشنهادات کاربردی خواهد بود».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gl7ke

آخرین اخبار