تاریخ انتشار: 1402/09/27 10:05
کد خبر: 1264104

نورافکن دو مانع مهم را کنار زد (عکس)

امید نورافکن با پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده حضور در ترکیب سپاهان شده است.
نورافکن دو مانع مهم را کنار زد (عکس)

مصدومیت شدید نورافکن خبری تلخ برای این بازیکن و علاقه‌مندان به فوتبال و به‌ویژه سپاهانی‌ها بود. این بازیکن مهره کلیدی و چند پسته مورایس در فصل گذشته بود و امیر قلعه‌نویی نیز حساب ویژه‌ای برای جام ملت‌ها روی او باز کرده بود.

با این حال مصدومیت سبب شد تا نورافکن ماه‌ها از اردوی سپاهان دور شود، اما حالا پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت آماده بازگشت به ترکیب سپاهان شده است.

در این بین البته حواشی خاصی نیز برای نورافکن در دیدار برابر پرسپولیس ایجاد شد که این بازیکن را با محرومیت دو جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی مواجه کرد.

امید نورافکن

البته با اینکه نورافکن هم مصدومیت و هم دو جلسه محرومیت را پشت سر گذاشته، اما بعید است مورایس در مصاف با هوادار به او فرصت بازی بدهد و ریسک اضافه کردن او به ترکیب اصلی را پس از مصدومیتی طولانی قبول کند. کادر فنی سپاهان در نظر دارد که این بازیکن آرام آرام به ترکیب تیم اضافه شود و با شروع نیم فصل آمادگی کامل را به دست آورده باشد.

نورافکن حالا توانسته هر دو مانع برای بازگشت به ترکیب سپاهان را پشت سر بگذارد. رهایی او از مصدومیت در مراحل پایانی قرار گرفته و او حالا فقط باید رفته رفته به مسابقات پرفشار لیگ برتر برگردد و از سوی دیگر نام او در فهرست دو بازی برابر مس رفسنجان و فولاد خوزستان نیز قرار داده شد تا به این شکل محرومیت دو جلسه‌ای ستاره سپاهان هم پشت سر گذاشته شود.

نورافکن حالا امیدوار است خیلی زود به ترکیب سپاهان بازگردد و همان نقش کلیدی چند سال گذشته را برعهده بگیرد. از سوی دیگر او می‌خواهد در صورت رسیدن به آمادگی شانس خود برای حضور در جام ملت‌های آسیا را نیز دنبال کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gl85w

آخرین اخبار