تاریخ انتشار: 1402/09/19 19:03
کد خبر: 1263428

تاتنهام ۴-۱ نیوکسل: اسپرز با طوفان آنگه به برد برگشت

تاتنهام پس از چند هفته ناکامی با پیروزی قاطع ۴-۱ مقابل نیوکسل به جاده پیروزی بازگشت.
تاتنهام ۴-۱ نیوکسل: اسپرز با طوفان آنگه به برد برگشت

تاتنهام و نیوکسل در دیداری حساس از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس مقابل همدیگر قرار گرفتند. شاگردان آنگه پوستکوگلو، با گل‌ اودوگی و دبل ریچارلیسون و پنالتی سون، پس از پنج هفته به پیروزی رسیدند.

در دقیقه ۹ اولین موقعیت جدی بازی رخ داد. در جایی که ارسال گوردون به مقابل دروازه فقط به اشاره ایساک نیاز داشت تا وارد دروازه شود اما با تاثیر ریز دیویس، توپ از مقابل پای مهاجم نیوکسل گذشت.

در دقیقه ۱۸ کریستین رومرو می‌توانست در دومین بازی پیاپی برای تاتنهام گلزنی کند اما ضربه او را آلمیرون از روی خط دفع کرد و مانع گل شدن توپ شد.

در دقیقه ۲۶ اودوگی حرکتی را آغاز کرد، او توپ را در سمت چپ به سون هیونگ مین سپرد و خودش وارد محوطه جریمه شد. وینگر کره‌ای توپ را به مقابل دروازه سانتر کرد و خود اودوگی حرکتی که خودش آغاز کرده بود را با گلزنی به اتمام رساند.

1965025

در دقیقه ۳۳ آلمیرون در یک موقعیت عالی برای گلزنی قرار داشت اما عجله کرد و ضربه‌اش را زود روانه دروازه کرد که با واکنش ویکاریو همراه بود.

در دقیقه ۳۸ حرکتی دیگر از سون در سمت چپ تاتنهام را به گل دوم رساند. او که به محوطه جریمه وارد شده بود، کیه‌ران تریپیر را در مقابل خود دید. سون با حرکتی عالی تریپیر را نابود کرد و جا گذاشت و پاسش را به جلوی دروازه و برای ریچارلیسون فرستاد. مهاجم برزیلی هم به راحتی دروازه را برای بار دوم باز کرد.

1965026

نیمه اول با همین دو گل تاتنهام با نتیجه ۲-۰ خاتمه یافت.

سرعت بازی در نیمه دوم کمتر از ۴۵ دقیقه اول بود. در ۱۵ دقیقه اول شاهد موقعیت خاصی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۶۰ تاتنهام موفق شد گل سوم را هم بزند. شاگردان آنگه با پاس‌کاری و همکاری‌های زیبا از وسط زمین از پرس بازیکنان نیوکسل گذشتند. پدرو پورو در نزدیکی میانه میدان پاسی بلند و زیبا را برای ریچارلیسون ارسال کرد. او به خوبی توپ را استپ کرد و با ضربه‌ای حساب‌شده گل دوم خودش و سوم تاتنهام را به ثمر رساند.

1965027

دو دقیقه بعد تاتنهام صاحب موقعیت دیگری شد اما ضربه جانسون از بالای دروازه به بیرون رفت.

سپس دوباره بازی آرام شد و خبری از موقعیت جدی بر روی دروازه دو تیم نبود. البته موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای هم بود که هیچکدام از تیم‌ها قدر آنها را ندانستند و تبدیل به تهدید جدی برای حریف نشدند.

در دقیقه ۸۵ در یک موقعیت برای تاتنهام، حالی که سون می‌خواست از دوبراوکا عبور کند، دروازه‌بان نیوکسل او را سرنگون کرد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. خود سون پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد تا بازی را ۴-۰ کرده باشد.

1965028

در دقیقه ۱+۹۰ نیوکسل یکی از گل‌ها را جبران کرد. کالوم ویلسون در محوطه جریمه جوئلینتون را که خالی بود و در موقعیت خوبی قرار داشت دید. او توپ را به او سپرد و بازیکن نیوکسل با ضربه‌ای به سمت چپ دروازه دور از دستان ویکاریو اولین گل تیمش را به ارمغان آورد.

1965029

اگرچه گلزنی نیوکسل خیلی دیر شروع شد و داور چند دقیقه بعد سوت پایان بازی را زد و بازی با نتیجه ۴-۱ به سود تاتنهام به اتمام رسید. آنها با این پیروزی با ۳۰ امتیاز به رده پنجم رسیدند و نیوکسل ۲۶ امتیازی در رده هفتم ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gld8q

آخرین اخبار