تاریخ انتشار: 1402/11/27 15:04
کد خبر: 1267528

تساوی استقلال و صنعت نفت آبادان در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.
تساوی استقلال و صنعت نفت آبادان در نیمه نخست

تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۷:۱۵ جمعه امشب در ورزشگاه آزادی روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

با توجه به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال استقلال از حضور تماشاگرانش محروم است و این مسابقه در ورزشگاه خالی برگزار می‌شود.

قصاوت این دیدار را حسن اکرمی با کمک‌های علیرضا ایلدرم و امیرمحمد داودزاده بر عهده دارند.

استقلال برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول نیاز به سه امتیاز کامل این مسابقه دارد. شاگردان جواد نکونام که در تعطیلات نیم فصل دو خرید خوب به نام‌ها جلال‌الدین ماشاریپوف و رافائل داسیلوا را داشتند و البته با نظر سرمربی‌ میلاد فخرالدینی را نیز جذب کردندَ، مدعی اصلی قهرمانی در این فصل محسوب می‌شوند.

از سوی دیگر نفتی‌ها پس از شکست برابر استقلال ملاثانی در جام حذفی، به دنبال کسب امتیاز در این مسابقه است تا بتواند به ناکامی‌های خود پایان داده و از خطر سقوط فاصله بگیرد.

دقیقه ۴: سانتر مهدی مهدی‌پور با ضربه سر محمدحسین مرادمند همراه بود که به شکل خطرناکی از بالای دروازه صنعت نفت آبادان به خارج رفت.

دقیقه ۱۴: ضربه طالب ریکانی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: استقلال موقعیت بسیار خوبی را از دست داد. ارسال کرنر مهدی‌پور ابتدا با ضربه سر بلانکو همراه شد و او توپ را برای سهرابیان کاشت که شوت بغل پای او را پیام پارسا سنگربان صنعت نفت به زیبایی دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه ۴۴: ضربه سر ابوالفضل جلالی به راحتی در دستان پیام پارسا دروازه‌بان صنعت نفت آبادان قرار گرفت.

ترکیب اولیه استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، گوستاو بلانکو و آرمان رمضانی

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب اولیه صنعت نفت:

پیام پارسا، عرفان قهرمانی، حسین شنانی، طالب ریکانی، رضا امانی نژاد، یوسف کی شمس، میثم تهی دست، فیاض میردورقی، فرشاد محمدی مهر، محمدصادق بارانی و امیرمحمد پناهی

سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9glere

آخرین اخبار