تاریخ انتشار: 1402/08/09 21:41
کد خبر: 1260204

این مربيان ناشناخته چطور وارد آکادمی باشگاه استقلال شده اند؟! / جای بزرگان استقلال را چه مربیانی گرفته اند؟

شاید باور کردنش سخت باشد ولی در غياب پیشکسوتان بزرگ استقلال چنین مربیانی در آکادمی فعالیت می کنند.
این مربيان ناشناخته چطور وارد آکادمی باشگاه استقلال شده اند؟! / جای بزرگان استقلال را چه مربیانی گرفته اند؟

به گزارش فرتاک ورزشی؛ جمعه هفته گذشته آکادمی باشگاه استقلال ميزبان آکادمی باشگاه کیان رشت بود تا یک بازی دوستانه با تیم نونهالان برگزار کند. این مسابقه با اتفاقات عجيبی همراه بود که قطعا هر کسی آن را بشنود از شنیدنش متعجب می شود.

این مسابقه که با حضور خانوداه آکادمی کیان رشت انجام گرفت متاسفانه نارضایتی بازیکنان، کادرفنی و خانواده بازیکنان را همراه داشت. نارضایتی که اگر هر کسی در ورزشگاه حضور داشت و صحنه ها می دید باور نمی‌کرد در آکادمی باشگاه استقلال یک مربی جوان، ناشناخته چنین رفتارهایی از خود نشان دهد. رفتارهایی که زیبنده آکادمی بزرگ باشگاه استقلال نبوده و مشخص هم نیست چنين مربیانی چگونه و به چه طریقی وارد باشگاه بزرگی به نام استقلال می‌شوند و جایگاه خودشان را نمی‌دانند. جایگاهی که خیلی از بزرگان باشگاه بیرون از گود نشسته‌اند تا چنين مربیانی یا با رابط یا به هر طریقی به آن می رسند.

 

IMG_0814

در این راستا قرار بوده تیم نونهالان استقلال با آکادمی باشگاه کیان رشت یک بازی دوستانه انجام دهد. نکته عجيب و باور نکردنی اينگونه رخ می‌دهد که مربی نونهالان استقلال بازیکنانش را با لباس تمريني آن هم بدون شماره به زمین می فرستد تا بازی کنند. اما جالب‌تر اینجاست جواد جعفری تیمش را به زمین می فرستد و می‌گوید بازی کنید! درحالی که هر دو تیم آماده بازی بودند خبری از تیم داوری نبوده و بازیکنان نونهال نيز مات و مبهوت می مانند. با دیدن این وضعیت سرمربی کیان رشت رو به مربی نونهالان استقلال می‌کند و می‌گوید؛ یعنی بازی بدون داور برگزار شود؟! مربی استقلال هم در عین ناباوری می گوید؛ بله بدون داور انجام می شود! چهره برافروخته بازیکنان نوپا طوری می شود که همه یکدیگر را نگاه می کنند و نمی دانند چکار کنند.

 

-1101651259744633394_-210168

مربی ميهمان عصبانی‌تر می‌شود و می‌گوید مگر می‌شود بازی بدون داور باشد؟! ناگهان به مربی نونهالان استقلال بر می خورد و او با غرور خاصی سوت بادی ( دستی) را برمی‌دارد و با عینک دودی  ( آفتابی ) آن هم نه روی چشم بلکه روی سر گذاشته وارد زمین می شود و حتی به خودش زحمت نمی دهد سوت بادی که زور آنچنانی هم نمی‌خواهد را بزند و با لحن تندی به بازیکنان می‌گوید شروع کنید! این مربی که حال داوری کردن را نداشت وسط زمین می‌ایستد و حتی به خودش اجازه چرخش به سمت تیم مقابل نمی دهد و بيشتر صحنه‌ها را هم نگاه نمی‌کند و حتی گاهی خطاها را نيز سوت نمی زند و کار تاکتيکی تیمش را به بازیکنان خودش می گوید!

 

IMG_0811

 ادامه حرکات‌ عجيب و غریب مربی استقلال باعث می شود صدای خانوداه‌ها و کادر فنی‌ تیم میهمان ( کیان رشت) دربیاید و بگویند اگر حال داوری کردن را ندارد بگذارید ما خودمان‌ داوری کنیم! مربی استقلال هم با حالتي مغرورانه زمین را ترک می کند و کار را به تیم ميهمان می سپارد. باز هم عجيب‌تر اینجاست که تیم ميهمان با لوازم داوری وارد زمین می‌شود. ( حال اینکه تیم میهمان لوازم داوری با خود داشته ولی آکادمی بزرگ استقلال نداشته آن هم در نوع خودش جالب است!)

خلاصه اینکه، بازی به هر طریقی برگزار می شود و بماند که قبل از شروع مسابقه، اعضاي کادر فنی ميزبان که در آکادمی بزرگ باشگاه استقلال فعالیت می کنند به خودشان زحمت نمی دهند به سمت نیمکت ميهمان که ۴۰۰ کیلومتر راه آمده بودند، برود و یک خوش آمد گویی خشک و خالی هم به آنها بگویند!

 

IMG_0786

 این اتفاقات عجيب چند سوال پیش می آورد.

آیا به مربی که هدایت آینده‌های باشگاه استقلال را به او سپرده‌اند، می‌داند اينجا باشگاه بزرگ استقلال است و مربی با عينک آفتابی آن هم به سر وارد زمین نمی‌شود و اگر قرار است داوری هم کند باید قانون داوري را بداند؟! آیا این مربی می داند سوت بادی ( دستی ) در تمرینات به کار گرفته‌ می شود نه بازی‌ها؟!  آیا به مربی نونهالان استقلال گفته‌اند و یا خودش می‌داند بازی دوستانه هم داور می‌خواهد و نباید به تمسخر گرفت؟! آیا این مربی می‌داند و توجیه شده وقتي تیم ميهمان وارد زمین ورزشی می شود، مربی ميزبان حداقل باید یک خوش آمد گویی خشک و خالی به تیم مقابل بگوید؟! آیا مربی نونهالان استقلال می داند یا به او گفته‌اند وقتي قرار است آکادمی باشگاه بزرگ استقلال با هر تیمی بازی دوستانه انجام‌ دهد اگر به تیم مقابل احترام نمی گذارد، حداقل به باشگاه خودش احترام بگذارد و اجازه ندهد آنهایی که روی سکوها نشسته‌اند بگویند؛ آیا واقعا این مربی آینده‌های باشگاه بزرگ استقلال را برعهده دارد؟! آیا این مربی می‌داند استقلال آنقدر بزرگ است و آنقدر پیشکسوت بزرگ دارد که وقتي به او آینده‌های باشگاه را سپرده‌اند چه مسئولیت بزرگی بر گردنش است؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9glgqx

آخرین اخبار