تاریخ انتشار: 1402/12/22 11:24
با حکم کمیته انضباطی؛
کد خبر: 1268976

ساکت دوباره از نیمکت نساجی دور شد!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل اتفاقات و حواشی دیدار نساجی و نفت آبادان، ساکت الهامی را مقصر شناخته است.
ساکت دوباره از نیمکت نساجی دور شد!

به گزارش فرتاک ورزشی

ساکت الهامی در مصاف با صنعت نفت آبادان پس از اخراج از کنار خط طولی جدا نشد تا داور مجبور شود بازی را دوباره قطع کند و این مربی را به بیرون هدایت کند. همین صحنه حواشی و ابهامات زیادی نیز به همراه داشت که پس از مسابقه با انتشار فیلم بازی از زاویه دوربین باشگاه نساجی این ابهامات از بین رفت و مشخص شد که ساکت برای جلوگیری از ضدحمله تیم حریف وارد زمین نشده است.

با این حال ساعاتی پس از پایان این مسابقه پرحاشیه کمیته انضباطی علیه سرمربی نساجی مازندران دستور موقت صادر کرده بود و حالا رای خود را به شرح زیر علیه این مربی اعلام کرده است:

«دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران برگزار و از سوی ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به تیم حریف و رفتار غیرورزشی بعد از خروج از زمین رخ داد. وی به 2 جلسه از همراهی تیم خود در مسابقه رسمی محروم است و باید 2 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.»

با این وصف ساکت از همراهی تیمش برای دو هفته محروم شده و البته این حکم با شکایت باشگاه نساجی به کمیته استیناف همراه خواهد شد.

اما نکته عجیب حکم صادر شده علیه ساکت الهامی در نظر گرفتن جریمه 2 میلیون ریالی یا همان دویست هزار تومانی است که می‌تواند اشتباه تایپی از سوی فدراسیون هم باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gllkw

آخرین اخبار