تاریخ انتشار: 1402/11/07 15:43
کد خبر: 1266552

افشای یک راز فوتبالی؛ اگر رونالدینیو جواب منفی نداده بود آینده رونالدو تغییر می کرد ...!

اسطوره منچستریونایتد فاش کرد یکی از بزرگترین اتفاق‌های تاریخ فوتبال، پیوستن کریستیانو رونالدوی جوان به یونایتد، مدیون تصمیم شاعر فوتبال، رونالدینیو، بوده است.
افشای یک راز فوتبالی؛ اگر رونالدینیو جواب منفی نداده بود آینده رونالدو تغییر می کرد ...!

ریو فردیناند امروز ادعای جالبی مطرح کرد و گفت اگر رونالدینیو به پیشنهاد منچستریونایتد جواب منفی نداده بود شاید شاهد پیوستن کریستیانو رونالدو به شیاطین سرخ نبودیم و این باعث می‌شد تاریخ فوتبال به گونه دیگری رقم بخورد.

سر الکس فرگوسن از ستایشگران بزرگ شاعر فوتبال، رونالدینیوی برزیلی بود. سر الکس از همان روزهایی که رونالدینیو در پاریس با پیراهن پاری سن ژرمن جادو می‌کرد شیفته ستاره برزیلی شده و در سال ۲۰۰۳ هر چه در توان داشت به کار بست تا رونالدینیو را به الدترافورد بیاورد. اما شاعر فوتبال در نهایت به پیشنهادهای سر الکس نه گفت و ترجیح داد راهی بارسلونا بشود.

فرگوسن که تلاش‌هایش را ناکام می‌دید به مدیران یونایتد اصرار کرد حالا که رونالدینیو از تور یونایتد فرار کرده به جای او باید یک استعداد تکنیکی دیگر به خدمت گرفته شود. او به عنوان جایگزین رونالدینیو، یک پرتغالی جوان را پیشنهاد کرد: کریستیانو رونالدو از اسپورتینگ لیسبون.

ریو فردیناند امروز این اطلاعات را فاش کرد و گفت: «زمانی که رونالدو به یونایتد پیوست را یادم هست. ما برای یک اردو به لیسبون رفته بودیم و کریستیانو شانس آورد که یونایتدی شد. سر الکس و باشگاه مصمم بودند آن تابستان رونالدینیو را بگیرند و اگر رونالدینیو نه نگفته بود احتمالا کریستیانو هیچوقت یونایتدی نمی‌شد. همه سعی داشتند رونالدینیو به الدترافورد بیاید ولی او بارسا را ترجیح داد. سر الکس خیلی ناراحت شده بود. وقتی برای اردو به لیسبون رفته بودیم اسپورتینگ سر الکس را برای افتتاحیه استادیوم‌شان دعوت کرده بودند. رونالدو آنجا بازی کرد و سر الکس گفت این جوان را می‌گیریم. بقیه را هم که دیگر همه می‌دانند. شاید تاریخ فوتبال به شکلی دیگر رقم می‌خورد».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9glvzw

آخرین اخبار