تاریخ انتشار: 1403/01/18 04:34
کد خبر: 1272228

پاریسی‌ها از رئال انتقام می‌گیرند

پاری‌سن‌ژرمن برای جایگزینی کیلیان ام‌باپه روی وینیسیوس جونیور دست گذاشته و حاضر است که برای جذب این بازیکن برزیلی ۲۰۰ میلیون یورو پرداخت کند!
پاریسی‌ها از رئال انتقام می‌گیرند

جدایی کیلیان ام‌باپه از پاری‌سن‌ژرمن تا حدود زیادی قطعی شده است. ام‌باپه از سال ۲۰۱۷ در پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند و در این مدت از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم پاریسی بوده است. او در سال‌های حضورش در پاری‌سن‌ژرمن همواره آقای گلی را در لیگ فرانسه به دست آورده و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به شمار می‌آید. ام‌باپه پیشنهادهای متنوع و وسوسه‌کننده‌ی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را رد کرده و اصرار دارد در تابستان به صورت بازیکن آزاد تیم پاریسی را ترک کند. پاری‌سن‌ژرمن سخت در تلاش است تا جایگزینی شایسته برای ستاره جدایی‌طلبش انتخاب کند.

به نوشته الموندو دپورتیوو، وینیسیوس گزینه اصلی پاری‌سن‌ژرمن برای جایگزینی ام‌باپه است؛ به طوری که سران تیم پاریسی حاضرند برای جذب این ستاره برزیلی پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی را ارائه دهند. در صورتی که وینیسیوس با این رقم راهی پاریس شود بعد از نیمار که با ۲۲۲ میلیون یورو راهی پاریس شد، گران‌ترین انتقال تاریخ شناخته خواهد شد.

البته جدایی وینیسیوس از رئال مادرید بسیار سخت است؛ چرا که این بازیکن بارها تاکید کرده عاشق حضور در رئال است و اصلا به جدایی از این تیم فکر نمی‌کند. این بازیکن ۲۳ ساله در فصل جاری نمایش بسیار خوبی در رئال داشته و در ۲۲ بازی ۱۸ گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل هم داده است. البته بسیاری بر این باورند که هم‌پست‌بودن وینیسیوس با ام‌باپه از یک طرف و از طرف دیگر هم حاشیه‌سازی‌های این بازیکن و درگیری‌های زیادش با هواداران دیگر تیم‌ها دو دلیلی‌اند که او را به جدایی از رئال نزدیک کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gqwax

آخرین اخبار