تاریخ انتشار: 1403/01/19 11:04
کد خبر: 1272328

فرصت طلایی برای پرسپولیس؛ اوسمار به دنبال تکرار تجربه یحیی در کرمان

پرسپولیس به دنبال سود بردن از توقف استقلال برای بالا بردن شانس قهرمانی خود است و در این مسیر باید گل‌گهر را در خانه‌اش شکست دهد.
فرصت طلایی برای پرسپولیس؛ اوسمار به دنبال تکرار تجربه یحیی در کرمان

توقف استقلال در استادیوم آزادی مقابل مس رفسنجان اکنون بهترین موقعیت را برای پرسپولیس شکل داده تا اختلاف امتیازی دور از دسترس خود را با شاگردان جواد نکونام کاهش دهد و موقعیت حریف را در صدر جدول با خطر جدی مواجه کند.

پرسپولیس برای رسیدن به این هدف، اکنون باید در سیرجان مقابل گل گهر به دنبال برد ارزشمندی باشد. سرخ‌ها فصل گذشته یک بار موفق شدند این هدف را به خوبی به سرانجام برسانند. فروردین سال گذشته و در شرایطی که اختلاف امتیازی بین پرسپولیس و سپاهان به شکلی بود که شانس این تیم را برای قهرمانی دور از دسترس نشان می‌داد، آنها سال جدید را با برتری برابر مس رفسنجان استارت زدند و در ادامه با بردهای پیاپی خود بار دیگر قهرمانی را جشن گرفتند.

سرنوشت یک بار دیگر مس رفسنجان و پرسپولیس و اختلاف امتیازی را به‌هم گره زده است؛ این‌بار مس رفسنجان بهترین موقعیت را برای پرسپولیس شکل داد و توانست با متوقف کردن استقلال، شانس دوباره‌ای به سرخ‌ها بدهد. باید دید اوسمار که فصل گذشته به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی این موقعیت را تجربه کرده بود، اکنون قادر خواهد بود از این فرصت طلایی بهره ببرد و با تدابیر مناسب مقابل سرمربی یونانی گل گهر، شانس را به اردوگاه تیمش بیاورد یا خیر.

پرسپولیس در صورت برتری در بازی امروز مقابل گل گهر سیرجان به یک امتیازی استقلال خواهد رسید و اختلاف امتیازی دو تیم به شکلی خواهد بود که طی هشت هفته پایانی هیجان بزرگی را بار دیگر در لیگ شکل خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gqwze

آخرین اخبار