تاریخ انتشار: 1402/10/21 14:36
کد خبر: 1265829

تمجیدهای ویژه مربی تیم ملی ایران از طارمی؛ هر کسی دوست دارد بازیکنی مانند او را داشته باشد

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان از ستاره ایرانی پورتو تمجید کرد و او را بازیکنی دانست که هر کسی دوست دارد در فوتبال داشته باشد.
تمجیدهای ویژه مربی تیم ملی ایران از طارمی؛ هر کسی دوست دارد بازیکنی مانند او را داشته باشد

آنتونیو مانیکونه مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با سایت «توتو اسپورت» ایتالیا، در مورد تمایل باشگاه اینتر به جذب مهدی طارمی در تابستان سال 2024 اظهار داشت: مهدی باهوش است و می‌داند چگونه فضای خالی را برای خودش پیدا کند؛ چه هنگامی که توپ را در اختیار دارد یا وقتی که بدون توپ است. البته بخشی از این مسئله به‌خاطر سرعت بالای اوست.

وی با بیان اینکه طارمی از ویژگی‌های فیزیکی قابل توجهی بهره می‌برد، خاطرنشان کرد: مهدی تکنیک فوق‌العاده و دید بسیار خوبی برای گلزنی دارد. ما این بازیکن را به‌عنوان مهاجم مرکزی یا مهاجم دوم در زمین می‌بینیم. طارمی را در تیم ملی با سردار آزمون جفت می‌کنیم و می‌بینیم که به‌خاطر هوش بالا، می‌تواند هر کاری انجام بدهد. او همچنین برای ارائه بازی بهتر به تیمش کمک می‌کند و بازی با توپ را دوست دارد.

مربی تیم ملی ایران در ادامه تمجیدهای خود از مهاجم شماره 9 کشورمان بیان کرد: ما درباره یک مهاجم مدرن صحبت می‌کنیم؛ کسی که وقتی حریف به او خیلی نزدیک است هم می‌تواند مفید باشد. طارمی بازیکنی قدرتمند است که همیشه برای شوت زدن فضا پیدا می‌کند. کاری که شاید در تمرین انجام نداده باشد، اما بازی را درمی‌آورد.

مانیکونه به ویژگی‌های شخصیتی طارمی نیز اشاره کرد و گفت: مهدی بسیار مودب و محترم است؛ شخصی اجتماعی که از هوادارانی که از او درخواست عکس یا امضا دارند، دوری نمی‌کند. وقتی طارمی را برای اولین بار دیدم، او به زبان ایتالیایی به من سلام کرد و در میان بازیکنانی است که هر کسی می‌خواهد داشته باشد. مهدی بسیار متواضع بوده و کار کردن با او آسان است. ما درباره ورزشکاری حرف می‌زنیم که همیشه می‌خواهد پیشرفت کند و هرگز سیر نمی‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adngoe

آخرین اخبار