تاریخ انتشار: 1402/10/08 17:23
کد خبر: 1265077

شهاب زاهدی در یکقدمی عبور از آقای گل پرسپولیس

مهاجم پرسپوليس با گلزنی برابر نساجی به رکورد محسن خلیلی در این تیم رسید.
شهاب زاهدی در یکقدمی عبور از آقای گل پرسپولیس

به گزارش فرتاک ورزشی

پنجمین گل شهاب زاهدی  در هفته چهاردهم و برابر نساجی قائمشهر رقم خورد تا او اکنون با تک گلی که در لیگ قهرمانان نیز برای سرخپوشان ثبت کرده، تا اینجای فصل با شش گل زده کار را دنبال کند.

آماری که او را در کنار محسن خلیلی آقای گل اسبق پرسپوليس قرار می‌دهد که طی نیم فصل اولین سال حضورش در این تیم، شش گل به ثمر رسانده بود.

نکته جالب توجه اینکه بعد از محسن خلیلی هیچ کدام از «مهاجمان ایرانی» پرسپوليس موفق نشده بودند طی اولین سال حضورشان در این تیم، در نیم فصل  کار را با بیشتر از پنج گل زده به پایان برسانند.

شهاب زاهدی البته این فرصت را دارد تا در دیدار پایانی نیم فصل و تقابل با مس رفسنجان، از رکورد محسن خلیلی نیز عبور کرده و در صورت گلزنی برابر حریف نارنجی‌پوش شرایط بهتری نسبت به آقای گل اسبق سرخ‌ها برای خود شکل دهد.

 شهاب زاهدی

عملکرد موفق شهاب زاهدی از جهت دیگری نیز قابل بررسی است و اینکه او در این فصل ۵ گل در لیگ برای پرسپولیس در لیگ برتر زده و همه گل های زده این بازیکن در این فصل ۳ امتیازی بوده است. او در دیدار مقابل پیکان هت تریک کرد و در بازی مقابل گل‌گهر و نساجی هم دو گل ۳ امتیازی زد تا در مجموع ۹ امتیاز تا اینجای فصل به تیمش هدیه داده باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adnrwg

آخرین اخبار