تاریخ انتشار: 1402/08/27 09:57
کد خبر: 1261429

نورافکن این‌بار با استقلال خبرساز شد!

امید نورافکن در تازه ترین اقدام، صفحه رسمی استقلال در اینستاگرام را فالو کرده است.
نورافکن این‌بار با استقلال خبرساز شد!

از ابتدای فصل تا چند وقت پیش، از امید نورافکن باتوجه به مصدومیتی که داشت، خبری نبود تا این که این بازیکن با بهبود نسبی توانست در تمرینات تیمش حضور داشته باشد و با لباس ورزشی بین شاگردان ژوزه مورایس دیده شد. همین بازگشت به تمرین هم کافی بود تا مدافع چپ ۲۶ ساله دوباره در بطن حواشی فوتبالی قرار بگیرد!

نورافکن که در طی سال‌های اخیر همواره با اظهارنظرهای خاص خود و البته برخی رفتارهایش نشان داده علاقه زیادی به کری‌های فوتبالی دارد؛ معمولاً نامش با حواشی عجین است و این بار در ورزشگاه نقش جهان، در متن یک جنجال بزرگ قرار گفت.

انتشار ویدیویی از واکنش مدافع مصدوم سپاهان در برابر پرسپولیسی‌های حاضر در نقش جهان این بازیکن را دوباره وارد حرف و‌ حدیث‌های هواداری دو تیم سپاهان و پرسپولیس کرد و این بازیکن به کمیته انضباطی احضار شد و حالا نورافکن در تازه‌ترین اقدام خود پس از چندین سال دوباره صفحه رسمی باشگاه استقلال را در اینستاگرام دنبال کرده است.

البته نمی‌توان از این اقدام نورافکن به نتیجه خاصی رسید ولی طبیعتاً بازار شایعات این مواقع داغ می‌شود و حالا هم صفحات هواداری استقلال در حال انتشار این اقدام مدافع سابق آبی‌ها هستند و حتی برخی هم اقدام نورافکن در برابر هواداران پرسپولیس را باتوجه به این اتفاق، چراغ سبزی به استقلال تعبیر می‌کنند! البته نورافکن دو فصل دیگر با سپاهان، قرارداد دارد و به نظر نمی‌رسد به استقلال بیاید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adnvjg

آخرین اخبار