تاریخ انتشار: 1402/09/07 17:17
کد خبر: 1262305

حواشی دیدار نساجی - مومبای سیتی| تغییر رویه رحمتی در روز قهر هواداران با نساجی + عکس

هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل تشریفاتی بودن بازی تیم‌شان مقابل مومبای سیتی هند استقبالی از این دیدار نکردند.
حواشی دیدار نساجی - مومبای سیتی| تغییر رویه رحمتی در روز قهر هواداران با نساجی + عکس

تیم‌های فوتبال نساجی و مومبای  سیتی هند از ساعت 19:30 امشب (سه شنبه) در پنجمین دیدار خود در گروه D مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* وجه تمایز تقابل نساجی با نماینده هند با نخستین بازی خانگی این تیم مقابل الهلال عربستان، حضور کمرنگ هواداران مازندرانی است، قهر هواداران قائمشهری با نساجی باعث شد تا کمتر از 100 نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشند و دیدار تشریفاتی تیم‌شان را از نزدیک ببینند.

* با وجود اینکه در دیدارهای گذشته آسیایی نمایندگان ایران، بانوان تماشاگر در طبقه دوم مستقر بودند، در این دیدار حدود 50 بانو در طبقه اول جای گرفتند.

*  محمدرضا آزادی پس از اینکه گل اول نساجی را به ثمر رساند، به سبک رونالدوی پرتغالی خوشحالی کرد.

* برخلاف دیدارهای گذشته این فصل نساجی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، سیدمهدی رحمتی در کنار خط حضور ندارد و وحید رضایی دستیار او وظیفه راهنمایی بازیکنان را عهده‌دار است.

* به دلیل اینکه نساجی هیچ شانسی برای صعود ندارد، رحمتی از تعدادی از بازیکنان جوانش در ترکیب اولیه استفاده کرد تا از تجربه این دیدار آسیایی در لیگ برتر بهره ببرد و بازیکنانی مثل رشید مظاهری، وحید محمدزاده، مهرداد عبدی و فرشید اسماعیلی که در بازی‌های گذشته فیکس بودند، این دیدار را از روی نیمکت آغاز کردند.

فوتبال , تیم فوتبال نساجی مازندران , سید مهدی رحمتی ,


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adnwry

آخرین اخبار