تاریخ انتشار: 1403/01/12 16:07
کد خبر: 1272053

دانیال ایستگاهی زن جدید پرسپولیس

استایل مدافع راست سرخ‌ها او را شبیه یک ایستگاهی زن برجسته نشان می‌دهد.
دانیال ایستگاهی زن جدید پرسپولیس

به گزارش فرتاک ورزشی

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس در تمرینات اخیر این تیم به عنوان یک ایستگاهی زن قهار خودی نشان داد.

در تیم پرسپولیس همواره نفراتی مثل امید عالیشاه و مهدی ترابی پشت ضربات ایستگاهی می‌ایستند و بعضا به این جمع سعید صادقی هم اضافه می‌شود. در ضربات کرنر نیز سروش رفیعی جزو این نفرات قرار می‌گیرد و و کمتر دیده‌ایم دانیال اسماعیلی فر پشت توپ برود اما مشخصا او نیز توانایی چنین امر مهمی در تیمش را دارد و شاید در بازی‌های آینده چنین وظیفه جذابی را به دوش بکشد.

دانیال که سانترهای در حال حرکت بسیار خوبی دارد و در این آیتم جزو نخبه‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید استایل جذابی در هنگام نواختن ضربه ایستگاهی پیدا کرده و مشخص است که برای ارسال این ضربات به صورت فنی فکر و تمرین داشته است.

اسماعیلی فر در بازی رفت مقابل گل گهر یک پاس گل تماشایی و سه امتیازی داد و حالا دنبال این است که در ادامه درخشش نیم فصل دوم در سیرجان نیز بدرخشد و جزو ارکان موفقیت تیمش باشد.

او فعلا بهترین گلساز تیمش به حساب می‌آید و بالاتر از پاسورهای قهاری مثل ترابی، سروش و سعید صادقی که در دو فصل گذشته بهترین گلسازهای لیگ برتر بوده‌اند، قرار گرفته و حوالی صدر جدول برترین گلسازهای لیگ قرار دارد که باید دید در 9 بازی باقی مانده می‌تواند این آمار در خود را بهبود بخشد یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adq68v

آخرین اخبار