تاریخ انتشار: 1403/01/19 18:09
کد خبر: 1272353

کامبک پشت کامبک/ تساوی فولاد و هوادار در بازی ۶ گله

کامبک پشت کامبک/ تساوی فولاد و هوادار در بازی ۶ گله

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و هوادار تهران در چارچوب دیداری از هفته بیست‌ودوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد اهوار به مصاف هم رفتند، مسابقه‌ای که به نتیجه تساوی 3 - 3 و تقسیم امتیاز بین دو تیم انجامید.

گل نخست هوادار را داریوش شجاعیان در دقیقه 18 روی اشتباه کریستوفر کنت به ثمر رساند و تیمش را پیش انداخت. هافبک باتجربه هوادار گل دوم این تیم را در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد تا شب درخشان خود را کامل کرده باشد.

بازی در نیمه نخست با برتری 2 گله هوادار دنبال می‌شد که محمد علی‌نژاد در دقیقه 40 گل نخست میزبان را وارد دروازه حقیقی کرد و شاگردان عبدالله ویسی را برای جبران نتیجه در نیمه دوم امیدوار.

در دقیقه 60 مسابقه ابراهیم حصار گل دوم فولاد را به ثمر رساند تا نتیجه بازی به تساوی کشیده شود. تلاش نماینده خوزستان برای کامبک در این مسابقه ادامه پیدا کرد و در دقیقه 73 گل سوم این تیم توسط محمدرضا غبیشاوی به ثبت رسید.

هوادار که بازی برده را از دست داده بود در دقیقه 5+90 به گل تساوی رسید و زننده این گل کسی نبود جز امین قاسمی‌نژاد که به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود.

با تساوی در این بازی هوادار و فولاد هر دو 21 امتیازی شدند و به کم تفاضل گل (8- در مقابل 21-) رتبه‌های دوازدهم و سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر را به خود اختصاص دادند.

قضاوت این مسابقه برعهده احمد محمدی بود که در این مسابقه به جفرسون باهیا، محمدرضا غبیشاوی و علی شجاعی از فولاد و کریم اسلامی از هوادار کارت زرد نشان داد. سیدمحمد میری بازیکن هوادار در دقیقه 68 با کارت زرد دوم و سینا مریدی 88 به دلیل دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adq6bk

آخرین اخبار