تاریخ انتشار: 1402/10/25 17:10
کد خبر: 1266006

کاپیتان با سابقه آستارا قید فوتبال و مربی گری را زد!

یاشین سزاوار پس از برکناری از شهرداری آستارا قید فوتبال را زد.
کاپیتان با سابقه آستارا قید فوتبال و مربی گری را زد!

باشگاه شهرداری آستارا چند روز قبل آرش برهانی ستاره سابق استقلال و تیم ملی را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید. برهانی جایگزین یاشین سزاوار شد که بعد از استعفای وحید بیاتلو به عنوان مربی موقت هدایت شهرداری آستارا را برعهده گرفت و در مدت فعالیتش 3 برد به دست آورد و یک تساوی و 5 شکست داشت.
سزاوار که اهل شهر آستاراست و از مربیان بومی این شهر به شمار می‌رود، حالا با انتخاب آرش برهانی از کادرفنی شهرداری هم کنار رفته و همین موضوع با ناراحتی او همراه شده است.
سزاوار پس از قطعیت یافتن پایان همکاری خود با باشگاه شهرداری آستارا در صفحه شخصی‌اش پستی را منتشر کرد که در آن به موضوعات عجیبی اشاره شده است.

و ضمن خداحافظی از هواداران شهرداری آستارا در بخش ناراحت‌کننده پست خود نوشت: «هیچوقت تیم شهرم را نفروختم، چه می‌شود کرد. قصه ما هم اینجا به پایان رسید. افسوس، افسوس. از هیچ‌کس نه دلخورم و نه شاکی، فقط و فقط از خودم. خیلی فکر کردم، دیدم نمی‌شود، جای ما در این فوتبال نیست. الان پول حرف اول و آخر را می‌زند، نه صداقت و مردانگی. ما که رفتیم، برای همیشه. از این لحظه به بعد فقط به عنوان طرفدار تیم شهرم پای تیمم می‌‌مانم و برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کنم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbojd5

آخرین اخبار