تاریخ انتشار: 1402/09/21 14:12
کد خبر: 1263554

زمان آخرین رویارویی مسی و رونالدو مشخص شد + عکس

تاریخ مسابقه تدارکاتی تیم‌های اینترمیامی و النصر عربستان در ریاض مشخص شد.
زمان آخرین رویارویی مسی و رونالدو مشخص شد + عکس

باشگاه اینترمیامی آمریکا به طور رسمی خبر برگزاری دیدارهای دوستانه با الهلال و النصر عربستان را تائید کرد. بر این اساس، اینترمیامی با حضور لیونل مسی، در قالب جام فصل ریاض به مصاف دو تیم مطرح سعودی خواهد رفت.

خاویر آسنسی، مدیر بازرگانی اینتر میامی در این باره گفت: این فرصت بزرگی دیگر برای ایجاد روابط پایدار با هواداران پرشور است. ما از ارتباط با شرکای جدید در عربستان سعودی هیجان‌زده هستیم و همچنین امیدواریم مردم در سراسر جهان از تماشای این دو مسابقه رویایی سیراب شوند.

170794318

بر اساس برنامه اعلام شده، اینترمیامی ۹ بهمن در ریاض به مصاف الهلال می‌رود. تیم عربستانی با ۶۶ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریخ آسیا است و در حال حاضر در لیگ برتر عربستان در صدر جدول قرار دارد. مربیگری این تیم را خورخه ژسوس، بازیکن و سرمربی پیشین اسپورتینگ برعهده دارد و ستاره‌هایی مانند نیمار ( به دلیل مصدومیت دور از میادین)، ساویچ، روبن نِوِس، الکساندر میتروویچ، کالیدو کولیبالی و مالکوم را در ترکیب دارد.

اینترمیامی در دومین دیدار تدارکاتی در عربستان، ۱۲ بهمن با النصر روبه‌رو می‌شود تا بار دیگر شاهد رویارویی مسی و رونالدو باشیم. مسابقه‌ای که آخرین رویارویی فوق‌ستاره‌های فوتبال جهان خواهد بود.

مسی و رونالدو ۳۵ بار در دوران حرفه‌ای خود با یکدیگر روبه‌رو شده اند که سهم مسی ۱۶ و سهم رونالدو ۱۰ برد بوده و ۹ تساوی ثبت شده است. مسی در این دیدارها ۲۱ گل و ۱۲ پاس گل و رونالدو ۲۰ گل و یک پاس گل ثبت کرده است.

170794322

مسی و رونالدو در مجموع ۱۳ بار هم توپ طلا را کسب کرده‌اند که سهم فوق‌ستاره آرژانتینی ۸ و سهم فوق‌ستاره پرتغالی ۵ توپ طلا است.

النصر با مربیگری لوئیس کاسترو پرتغالی، در حال حاضر پس از الهلال در رده دوم جدول قرار دارد و به جز رونالدو ستاره‌های دیگری مانند سادیو مانه و آیمریک لاپورت نیز در آن حضور دارند.

مسی پس از ترک پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد بازی در لیگ عربستان را دریافت کرد اما تصمیم گرفت با میامی قرارداد ببندد و این تیم را به نخستین جام تاریخش رساند.

علاوه بر دیدار با دو تیم عربستانی، بازی با تیم ملی السالوادور و تیم هنگ‌کنگ(۱۵ بهمن با تیم منتخب هنگ‌کنگ) از دیگر برنامه‌های تور زمستانی اینترمیامی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bboq6e

آخرین اخبار