تاریخ انتشار: 1402/12/11 07:36
کد خبر: 1268306

خبر شوکه‌کننده برای لیورپولی‌ها؛ این ستاره هم جدا می‌شود!

اگر صلاح در لیورپول بماند، لوئیس دیاس در تابستان امسال به احتمال خیلی زیاد مجبور به ترک لیورپول خواهد شد.
خبر شوکه‌کننده برای لیورپولی‌ها؛ این ستاره هم جدا می‌شود!


اگر لیورپول بتواند محمد صلاح را متقاعد به ماندن کند، لوئیس دیاس بزرگ‌ترین نامی خواهد بود که تابستان امسال قرمزها را ترک خواهد کرد. چندین باشگاه اسپانیایی وضعیت این بازیکن کلمبیایی را زیر نظر گرفته‌اند.

قرمزها به دلیل گزینه‌های هجومی فراوانی که دارند آماده شنیدن پیشنهادات برای این ستاره هستند. اولویت اصلی جانشین یورگن کلوپ قراردادهای جدید با صلاح، ترنت الکساندر آرنولد و ویرجیل فان‌دایک است. و آینده صلاح به ویژه بر آینده دیاس ۲۷ ساله تاثیر خواهد داشت. او در نیم‌فصل اول حتی قبل از ربوده شدن والدینش، تقلای زیادی برای رسیدن به سطح استاندارد کرد، اما به تازگی سطح خوبی از خود نشان داده.

تیاگو آلکانتارا و جوئل ماتیپ قرار است با پایان قراردادشان در تابستان امسال آنفیلد را ترک کنند و تنها یک فصل دیگر در قراردادهای فعلی صلاح، الکساندر آرنولد و فان‌دایک باقی مانده است. باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی و پاری‌سن‌ژرمن صلاح را می‌خواهند و به نظر می‌رسد کاپیتان فان‌دایک از آینده خود در باشگاه پس از خروج کلوپ مطمئن نیست. قرمزها تنها زمانی می‌توانند با ستاره‌های خود گفتگو کنند که یک مدیر ورزشی جدید و جانشین کلوپ پیدا شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbozde

آخرین اخبار