تاریخ انتشار: 1402/08/21 07:55
کد خبر: 1261007

سپاهان - پرسپولیس؛ جنگ در هوای آلوده اصفهان بعد از آب های آلوده!

قطعا حساس ترين مسابقه این هفته لیگ برتر دیدار پرسپولیس و سپاهان است که هر دو تیم برای کسب سه امتیاز مبازره می کنند.
سپاهان  - پرسپولیس؛ جنگ در هوای آلوده اصفهان بعد از آب های آلوده!

به گزارش فرتاک ورزشی

پرسپولیس برای حفظ فاصله با استقلال و سپاهان نیز برای نزدیک شدن به دو تیم تلاش‌ می کنند. شاگردان مورایس پس از پیروزی تاریخی آسیایی مقابل نوبهار ازبکستان روحيه دوچندانی گرفته و برای تکمیل کردن آن نیاز به شکست پرسپولیس دارد تا ضمن گرفتن‌ انتقام از سرخپوشان به جمع مدعیان اضافه شود.

در سوی مقابل پرسپولیس که با تساوی یک بر یک مقابل استقلال تاجیکستان پا به اصفهان گذاشته راهی جز پیروزی ندارد چون اگر امتياز از دست دهد رقیب سنتی اش را به قهرمانی نزدیک تر می کند. شاگردان یحیی گل محمدی که گفته می شود سرما خورده هستند کار سختی در اصفهان دارند و می دانند اگر امتياز از دست دهند هدیه بزرگی را به شاگردان جواد نکونام و مورایس داده اند.

اما جدا از حساسیت مسابقه، حضور بیشمار بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال در سپاهان هم جذابیت بازی را بالا می برد و هم نويد یک مسابقه پر برخورد را می دهد. بازیکنانی مثل رامين رضائیان، عیس آل کثیر، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی پور، احسان پهلوان، کاوه رضایی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی همگی انگیزه خاصی مقابل پرسپولیس دارند که باید دید چه نتیجه ای را به دست می آوردند. البته از اصفهان خبر می رسد هوای این شهر آلوده است که باید دید در این هوا بازی چگونه برگزار می شود و بعد از آب های آلوده، هوای آلوده‌ چه تاثیری در مسابقه می گذارد؟!

لازم است بدانید دو تیم تاکنون‌ ۸۰ بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن ۲۷ پیروزی برای سرخپوشان، ۲۰ پیروزی برای زردپوشان و ۳۳ تساوی بوده که قطعا در تقابل ۸۱ هر دو تیم به برد فکر می کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/djq66p

آخرین اخبار