تاریخ انتشار: 1402/10/30 15:11
کد خبر: 1266231

درب‌های خروج زمستانی گل گهر برای سه بازیکن باز شد

تاکنون جدایی سه بازیکن از تیم فوتبال گل‌گهر قطعی شده است.
درب‌های خروج زمستانی گل گهر برای سه بازیکن باز شد

به گزارش فرتاک ورزشی

اگرچه این روزها تمامی حواس اهالی فوتبال به اتفاقات جام ملت‌های آسیا و نتایج تیم ملی و رقبایش در قطر دوخته شده است، اما به صورت موازی تیم‌های لیگ برتری در سکوت در حال پیاده کردن استراتژی‌های خود برای حضور قدرتمندانه در نیم فصل دوم و همینطور رقابت‌های جام حذفی هستند که بلافاصله با پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از سر گرفته می‌شود.

در این بین گل‌گهر هم زیر نظر اوزونیدیس کار ترمیم تیم را آغاز کرده و تاکنون سه بازیکن از جمع این تیم جدا شده‌اند. اولین خروجی قطعی و سرشناس گل‌گهر محسن فروزان بود که ترجیح داد به جایی برود که حضور فیکس داشته باشد و گفته می‌شود به زودی با ذوب‌آهن صورت رسمی قرارداد امضا خواهد کرد.

همچنین مصطفی شیخ و امیر کامکار دو بازیکن جدا شده دیگر گل‌گهر هستند که اولی به صورت قرضی به مس کرمان پیوسته و دومی برای سپری کردن خدمت سربازی به فجر سپاسی رفته است تا این دو جوان نیم فصل اول سیرجانی‌ها در نیمه دوم مسابقات در لیگ دسته اول بازی کنند.

البته تقاضا برای جذب برخی دیگر از ستاره‌های گل‌گهر و تلاش برای جدایی آنها نظیر تورس و عاشوری نیز وجود دارد، اما بعید است سرمربی یونانی به بازیکنان کلیدی‌اش اجازه جدایی بدهد.

در سوی دیگر کادر فنی شرایط بازیکنان مورد نیاز را به دقت زیر نظر دارد و طی روزهای آینده تا پایان پنجره زمستانی حداقل یکی دو بازیکن با توجه به نیازهای تیم که بیشتر در بخش هجومی هستند به اردوی سیرجانی‌ها اضافه خواهند شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/djqowm

آخرین اخبار