تاریخ انتشار: 1402/12/27 18:41
کد خبر: 1269379

مورایس: با وجود تلاش بازیکنم، بازی ساده‌ای نبود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی مقابل گل‌گهر ساده نبود، اما لیاقت برد را داشتیم.
مورایس:  با وجود تلاش بازیکنم، بازی ساده‌ای نبود

ژوزه مورایس پس از برتری 2 بر صفر سپاهان مقابل گل گهر سیرجان گفت: با وجود تلاش بازیکنم، بازی ساده‌ای نبود ولی لیاقت برد داشتیم. انرژی هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند را حس کردم و بابت این انرژی‌ که به تیم دادند در مسابقه‌ای که ساده نبود، تشکر می‌کنم. عید نوروز را به همه تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشد.

وی در خصوص تداوم خراجی‌های تیم سپاهان در دیدارهای اخیر و ترسی که از شکست در بازیکنان این تیم بعد از اخراج احمدزاده دیده می‌شد، گفت: می‌دانید با یک بازیکن کمتر ساده نیست که در فضاها امنیت خوبی داشته باشید و بتوانید فضاها را کنترل کنید. طبیعتاً دفاع کردن نیز سخت خواهد شد. با این وجود به کیفیت تیم حریف و اینکه نتیجه تا قبل از آن اخراج چگونه پیش رفته است نیز بستگی دارد.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: خیلی جذاب بود در این بازی که حداقل با یک بازیکن کمتر توانستیم مدیریت کنیم. این اخراج برای ما ساده‌تر بود؛ چون نتیجه یک بر صفر به نفع ما بود وقتی بازیکن ما اخراج شد. به بازیکنان بابت شخصیتی که از خود نشان دادند، تبریک می‌گویم و حداقل می‌توانم بگویم این بار ساده‌تر بود چون جلو بودیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و در کنار همدیگر متحد باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/djqqaq

آخرین اخبار