تاریخ انتشار: 1402/10/07 16:22
کد خبر: 1264979

صعود چادرملو به جمع لیگ برتری‌ها

تیم فوتبال چادرملو اردکان در چارچوب رقابت‌های مرحله سوم جام حذفی موفق به کسب پیروزی مقابل تیم‌ آریو اسلامشهر شد.
صعود چادرملو به جمع لیگ برتری‌ها

در چارچوب برگزاری رقابت‌های مرحله سوم جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های آریو اسلامشهر و چادرملو اردکان در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اسلامشهر مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

این دیدار که قرار بود از ساعت ۱۴ امروز برگزار شود، به دلیل دیر رسیدن کاروان تیم چادرملو اردکان پی خراب شدن اتوبوس این در تیم در راه ورزشگاه، نهایتا با ۱۵ دقیقه تاخیر یعنی از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه آغاز شد.  

هرچند که شروع این دیدار در سوز سرد زمستانه ورزشگاه امام شهر اسلامشهر با نمایش فنی هر دو تیم همراه بود؛ اما تا پایان ۹۰ دقیقه این بازی توپی از خط دروازه ها نگذشت.

در نیمه اول وقت های اضافی شاگردان «وحید بیاتلو» در تیم آریو اسلامشهر بودند با گلزنی «میلاد بختیاری» از سورمه ای پوشان اردکانی پیشی گرفتند.

شاگردان «سعید اخباری» که روند طلایی را در لیگ آزادگان پیش گرفتند و مقتدرانه قهرمان نیم فصل این لیگ شدند، با حملات پیاپی سعی کردند گل خورده را جبران کنند که در نهایت در وقت‌های اضافه توانستند با گل «هادی حبیبی‌نژاد» نتیجه این دیدار را به تساوی کشاندند.

وقت‌های تلف شده این بازی در حالی با تساوی در حال پیگیری بود که «رضا محمودآبادی»، بازیکن با تجربه چادرملو با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

در نهایت تقابل سفید پوشان اسلامشهری و نماینده ۱۰ نفره اردکانی‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سرنوشت این تیم صعود کننده به جمع تیم های لیگ برتری در جام حذفی در ضربات پنالتی مشخص شود.

در نهایت تیم چادرملو اردکان در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری مقابل آریو اسلامشهر به پیروزی رسید؛ تا شاگردان «سعید اخباری» راهی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شده و منتظر صف آرایی مقابل تیم های لیگ برتری‌ در دور بعد بمانند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/djqrjd

آخرین اخبار