تاریخ انتشار: 1403/01/22 16:04
کد خبر: 1272508

شهاب زاهدی شگفت‌زده شد/ واکنش رسانه خارجی؛ کم‌کم با این قدرت آشنا می‌شوی!

یک رسانه ژاپنی واکنش جالبی به ناکامی شهاب زاهدی در گلزنی برای آویسپا فوکوئوکا در سومین بازی برای این تیم نشان داد.
شهاب زاهدی شگفت‌زده شد/ واکنش رسانه خارجی؛ کم‌کم با این قدرت آشنا می‌شوی!

شهاب زاهدی در نقل و انتقالات تابستانی با تصمیم یحیی گل‌محمدی سرمربی وقت پرسپولیس به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد اما پیشنهاد باشگاه ژاپنی به مهاجم ایرانی در نیم‌فصل و همچنین جدایی گل‌محمدی و بازشگت عیسی آل‌کثیر باعث شد تا درنهایت زاهدی پس از توافق با پرسپولیس از این تیم جدا شده و به آویسپا فوکوئوکا اضافه شود.

مهاجم سابق پرسپولیس تا اینجا سه بازی در جی لیگ برای آویسپا فوکوئوکا انجام داده که در دو بازی نخست خود برای این تیم حسابی دخوش درخشید و 2 گل هم به ثمر رساند اما مهاجم ایرانی در بازی سوم در امر گلزنی ناکام بود و تمجید از عملکرد دفاعی تیم‌های جی لیگ پرداخت.   

به نقل از ورزش سه سایت ژاپنی نیشی‌نیپون در گزارشی در همین خصوص درباره شهاب زاهدی می‌گوید این ‌مهاجم ایرانی که در دو بازی اول خود برای فوکوئوکا گلزنی کرده بود در ‌سومین بازی پیاپی موفق به گلزنی نشد. زاهدی کم کم با قدرت ‌دفاعی تیم‌های جی‌لیگ آشنا می‌شود. ‌

زاهدی که اولین ایرانی حاضر در جی‌لیگ است در دو بازی اول خود ‌علاوه بر به ثمر رساندن 2 گل یک پاس گل هم داده تا محبوب ‌هواداران آویسپا شود. نیشی‌نیپون می‌گوید زاهدی در مصاحبه خود ‌بعد از بازی با ناگویا اشاره کرد که قدرت دفاعی تیم‌های جی‌لیگ ‌متفاوت از دیگر لیگ‌هایی است که او در آنها بازی کرده است. ‌

این سایت ژاپنی به نقل از زاهدی بعد از بازی با ناگویا نوشت: "‌احساس می‌کردم که کار برایم نسبت به قبل سخت‌تر شده. با اینحال ‌فرصت گلزنی خوبی داشتم که متاسفانه گل نشد. در بازی با چنین ‌تیمی که سازمان دفاعی عالی دارد خلق چنین فرصت‌هایی ساده ‌نیست ولی این هم بخشی از فوتبال است".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/em6k7a

آخرین اخبار