تاریخ انتشار: 1403/03/06 17:50
کد خبر: 1276080

تعویض‌های اوسمار عالی بود/عالیشاه و امیری از بهترین‌ها بودند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: فوتبال پرسپولیس این است. و طمئن باش اگر نتیجه صفر-صفر بود هیچ موقع این‌طور بازی نمی‌کردند
تعویض‌های اوسمار عالی بود/عالیشاه و امیری از بهترین‌ها بودند

به گزارش فرتاک ورزشی

مرتضی فنونی زاده پیش کسوت پرسپولیس در رابطه با کامبک رویایی پرسپولیس در نیمه دوم گفت: پرسپولیس زلزله و پرسپولیس همیشه قهرمان و محبوب القابی است که هواداران عزیز به ما دادند. شما مطمئن باش اگر نتیجه صفر-صفر بود هیچ موقع این‌طور بازی نمی‌کردند.

وی افزود: من چند سال در این تیم بازی می‌کردم و می‌دانم ما یا باید عقب بیفتیم یا جوری باشد که برای قهرمانی بجنگیم تا مثل بازی نیمه دوم را انجام دهیم‌. البته نمی‌گویم راضی بودم نتیجه نیمه اول این‌طور شد اما اگر گل اول را می‌زدیم یا نتیجه مساوی می‌شد یا هفت تای دیگر می‌زدیم، چون حریف حرفی برای گفتن نداشت و آمده بود تک امتیاز را بگیرد. آنها اصلا کار دفاعی نکردند مخصوصا نیمه اول. تعویض‌های اوسمار عالی بود و عالیشاه و امیری هم از بهترین‌های زمین بودند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: اخراج بازیکن حریف هم مزید بر علت شد ضمن اینکه در رختکن هم بزرگان تیم مثل پیروانی و بقیه هم‌قسم شدند تا ببرند. ما دربی معروف و الدحیل و چند بازی دیگر عقب بودیم، اما برنده شدیم. استقلال خوزستان هم مستثنی نبود. فوتبال پرسپولیس این است. همیشه اگر خرده‌ای به نحوه بازی تیم گلمحمدی می‌گرفتم به خاطر این بود که ما پرسپولیسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/em6wdy

آخرین اخبار