تاریخ انتشار: 1403/01/11 14:02
کد خبر: 1272008

نکونام و استقلال با پیروزی 1403 را استارت زدند

شاگردان جواد نکونام موفق به کسب پیروزی مقابل پیکان شدند.
نکونام و استقلال با پیروزی 1403 را استارت زدند

تیم‌های استقلال و پیکان با توجه به وقفه مسابقات لیگ برتر از تعطیلات استفاده کردند و در دیداری تدارکاتی مقابل هم قرار گرفتند که آبی پوشان توانستند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

شاگردان جواد نکونام و رضا عنایتی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه پاس قوامین تهران در دیداری تدارکاتی مقابل هم قرار گرفتند تا بازیکنان دو تیم در شرایط مسابقه قرار بگیرند و آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر شوند.

این بازی تدارکاتی که قضاوت آن را وحید زمانی برعهده داشت و در نیمه اول بخاطر برخوردهای متعدد بازیکنان با تنش همراه بود و موجب اعتراض استقلالی‌ها شد، با تساوی بدون گل در پایان 45 دقیقه نخست همراه بود.

استقلال در نیمه دوم با فشار بیشتر روی دروازه پیکان موفق شد در دقایق پایانی توسط جعفر سلمانی به گل برسد و دیدار تدارکاتی برابر خودروسازان را با پیروزی یک بر صفر پشت سر بگذارد.

شاگردان جواد نکونام که در لیگ برتر هم به پیروزی مقابل پیکان رسیده بودند، قرار است فردا یکشنبه نیز دیدار تدارکاتی دیگری برگزار کنند.

تیم استقلال روز شنبه هفته آینده، هجدهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان خواهد بود و پیکان هم در هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان قرار می‌گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/em6ypp

آخرین اخبار