تاریخ انتشار: 1403/01/20 10:53
کد خبر: 1272380

مصدومیت عجیب و غریب ستاره تیم ملی؛ لژیونر ایرانی در حسرت بازگشت به میادین

ستاره تکنیکی تیم ملی ایران با مصدومیت دوباره از ناحیه زانو مواجه شد.
مصدومیت عجیب و غریب ستاره تیم ملی؛ لژیونر ایرانی در حسرت بازگشت به میادین

علی قلی‌زاده پس از اینکه در فیفا دی اخیر در دو دیدار متوالی برای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان به میدان رفت، در بازگشت به لهستان حضور 90 دقیقه‌ای در مسابقه لخ پوزنان در لیگ استراکلاسا برابر استال می‌یلتس داشت، اما پس از آن در یک بازی جام حذفی غایب بود و شب گذشته هم دور از فهرست قرار گرفت تا مشخص شود دوباره با مصدومیت مواجه شده است.

این بازیکن روز سوم فروردین‌ماه 1402 در جریان دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل روسیه به دلیل مصدومیت از زمین بیرون آمد و پس از آن 7 ماه به دلیل پارگی مینیسک و رباط از میادین دور شد ولی با وجود آسیب دیدگی، انتقال جالب توجهی در تابستان گذشته داشت و با رقم 1/8 میلیون یورو از کاسیم پاشا ترکیه به لخ پوزنان پیوست و رکورد جابه‌جایی در فوتبال لهستان را شکست که پس از مصدومیت نتوانست عملکرد قابل انتظاری ارائه کند.

علی قلی‌زاده که حضورش در لخ پوزنان سر و صدای زیادی در فوتبال لهستان بر پا کرد، اولین بازی خود برای این باشگاه را در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در آبان‌ماه 1402 انجام داد، اما حالا دوباره با مصدومیت مواجه شده و نمی‌تواند تیمش را تا پایان فصل همراهی کند.

این لژیونر ایرانی بعد از مصدومیت هفت ماهه‌ای که گریبان‌گیرش شد، با انجام 4 بازی در لیگ استراکلاسا و یک مسابقه در جام حذفی لهستان دوباره به تیم ملی دعوت شد و در دو مسابقه جام ملت‌های آسای برابر امارات و سوریه به میدان رفت و در فیفا دی اخیر هم حضور داشت که آسیب دیدگی دوباره موجب شده حداقل دو ماه دیگر از میادین فاصله بگیرد.

قلی‌زاده که در فصل جاری لیگ استراکلاسا 10 بازی انجام داده و دو بار هم در جام حذفی لهستان به میدان رفته و طی این مدت موفق به گلزنی یا پاس گل برای لخ پوزنان نشده، از همان ناحیه قبلی مصدومیت پیدا کرده تا فصل را از دست بدهد و احتمالا در فیفا دی خردادماه هم غایب باشد.

ترمیم مینیسک زانوی علی قلی‌زاده که چند ماه قبل با منگنه بافت او انجام گرفته بود، مجددا باز شده و همین اتفاق موجب شده تا این ستاره ایرانی دوباره مجبور به انجام عمل جراحی شود.

با این شرایط علی قلی‌زاده به‌خاطر انجام عمل جراحی مجدد حداقل دو ماه دیگر نیاز به زمان دارد تا بتواند در صورت تایید پزشکان به تمرینات انفرادی برگردد تا با این وضعیت قطعا فصل 24-2023 را به بدترین شکل از دست بدهد.

ماریوس روماک، سرمربی لخ پوزنان هم روز گذشته تایید کرد که زانوی علی قلی‌زاده ضربه جدیدی خورده و او باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و در مسابقات این تیم حضور ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/em6yr6

آخرین اخبار