تاریخ انتشار: 1402/11/04 20:19
این فصل جای هیچ اشتباهی نداریم؛
کد خبر: 1266432

حرفهای مالک خیبر درباره انتصاب مدیر از پرسپولیس

مسعود عبدی می‌گوید حسین خبیری کمتر از سه دقیقه پیشنهاد مدیرعاملی خیبر را قبول کرده است.
حرفهای مالک خیبر درباره انتصاب مدیر از پرسپولیس

مسعود عبدی مالک خیبر در مورد جدایی فراز کمالوند، مدیرعامل خیبر از این باشگاه گفت: ایشان با من تماس گرفتند و گفتند دوست دارم بروم به آبادان کمک کنم و سرمربی آنجا بشوم. محبت کردند و از من کسب اجازه کردند و راه دیگری نداشتم. با توجه به اینکه شرایط بسیار حساسی داریم نمی‌توانم تیم را بلاتکلیف بگذارم به همین دلیل با آقای خبیری صحبت کردم و با توجه به اینکه من و ایشان دوست قدیمی هستیم ایشان هم محبت کردند و پذیرفتند.

او ادامه داد: ما از تجربیات کمالوند استفاده می‌کنیم ولی جای هیچ اشتباهی در خرم آباد نداریم امسال. آقای خبیری تجربه خیلی خوبی دارند و چندین سال مدیر عامل بودند و عضو هیئت مدیره پرسپولیس بودند و ایشان را انتخاب کردیم.

عبدی در مورد اینکه در شرایط سخت پرسپولیس عضو هیئت مدیره این باشگاه را به خرم آباد آورده گفت: نمی‌توانم علاقه‌ام به پرسپولیس را کتمان کنم ولی الان مسئولیت من خیبر است و همه وجودم را باید برای این باشگاه می‌گذارم.  منافع باشگاه خیبر برایم اولویت است. من نمیدانم در باشگاه پرسپولیس چه اتفاقی افتاده ولی من از ایشان خواهش کردم و او بلافاصله پذیرفت. کمتر از سه دقیقه با هم صحبت کردیم و به توافق رسیدیم.

عبدی ادامه داد: امیدوارم که با مدیریت آقای خبیری و پشتیبانی بنده تیم ما به آرزویش که صعود است برسد. من واقعا احترام میگذارم به باشگاه پرسپولیس ولی واقعا مسئله‌ای که داخل باشگاه‌شان اتفاق افتاده را مطلع نیستم.

او در مورد شایعات حضورش در هئیت مدیره پرسپولیس گفت: واقعاً چنین پیشنهاد و چنین بحث‌هایی برای خیلی سال قبل است. از روزی که مسئولیت و مالکیت خیبر را دارم، به عنوان هوادار خیبر، لحظه‌ای به هیچ باشگاه دیگری فکر نکردم. حساسیت موضوع خیلی زیاد است و امسال حق اشتباهی نداریم و واقعا همه دارند زحمت می‌کشند و امیدوارم همه از کادر فنی و مدیریت حمایت کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emz59y

آخرین اخبار