تاریخ انتشار: 1402/11/26 17:46
کد خبر: 1267456

حواشی دیدار سپاهان و الهلال؛ رقص نور روی سکوهای نقش‌جهان

هواداران سپاهان با نور تلف همراه که با طلق زرد پوشانده شده بود، به تشویق ایسلندی پرداختند و صحنه زیبایی را روی سکوهای نقش‌جهان خلق کردند.
حواشی دیدار سپاهان و الهلال؛ رقص نور روی سکوهای نقش‌جهان

دیدار تیم‌های سپاهان و الهلال عربستان در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز می‌شود که بخشی ز حواشی این دیدار به شرح زیر است:

ساعاتی پیش از شردر فاصله 6 ساعت مانده به آغاز بازی، سایت بلیت‌وع مسابقه دو تیم، سفیر عربستان با هیئت همراه در ورزشگاه نقش‌جهان خاضر شد و از این ورزشگاه بازدید به عمل آورد. من.چهر نیکفر، سرپرست باشگاه سپاهان به همراه نماینده وزارت امور خارجه، سفیر را در این بازدید همراهی کردند.

بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری جهان در این دیدار مهامان ویژه باشگاه سپاهان بود و ساعاتی پیش از شروع بازی در محل این باشگاه حاضر شده و برای نماینده ایران آروزی موفقیت کرد.

در فاصله 6 ساعت مانده به آغاز بازی، سایت بلیت‌فروشی مختل شد که پس پیگیری سپاهانی‌ها، ایراد از محل سرور تشخیص داده شده . بعد از گذشت حدود 30 دقیقه مشکل حل شد.

تماشاگران از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورده‌اند و ورزشگاه در فاصله نیم ساعت مانده به آغاز بازی پر شده است. بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده تهمیدات لازم برای ورود بانوان در این دیدار ایجاد شد و حدود هزار بلیت در اختیاز هواداران خانم قرار گرفته است.

در ساعت 18:45 دقیقه بازیکنان سپاهان برای گرم کردن به زمین آمدند و از سمت هواداران سپاهان به شدت تشویق شدند.

هواداران سپاهان با نور تلفن‌های همراه‌شان که با طلق زرد پوشانده شده بود، به تشویق ایسلندی سپاهان پرداختند و صحنه‌های زیبایی را روی سکوها خلق کردند.

جایگاه خبرنگاران به شدت شلوغ بود و افراد غیر متفرقه زیادی در جایگاه حاضر بودند.

ورود بازیکنان الهلال به زمین برای گرم کردن، با واکنش هواداران سپاهان روبه‌رو شد و تشویق‌هایشان افزایش یافت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emz9d9

آخرین اخبار