تاریخ انتشار: 1402/12/20 19:02
کد خبر: 1268908

پاشازاده: 10 سال استقلال را اذیت کردند/ نکونام تنها نیست و ما کنار او هستیم

پاشازاده: 10 سال استقلال را اذیت کردند/ نکونام تنها نیست و ما کنار او هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی

مهدی پاشازاده گفتگوی مفصلی نسبت به شرایط استقلال پیش از دربی پایتخت داشت و با حمایت ویژه‌ای که از جواد نکونام داشت اظهار داشت که او در این باشگاه تنها نیست و پیشکسوتان به همراه هواداران در کنار او هستند.

پاشازاده در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: کل دنیا قبل از بازی‌ها همیشه از بزرگان و پیشکسوتان باشگاهشان تقدیر می‌کنند و ما دیدیدم خیلی وقت‌ها برای ورود به استادیوم مشکل دارند و تشکر می‌کنم از کسانی که این مراسم را تدارک دیدند.

پاشازاده درباره دربی 103 عنوان کرد: بازی قبلی گفتم مساوی است اما این دربی ‌می‌تواند برنده داشته باشد، امیدوارم مسابقه قشنگی باشد، بازی قبل جنجالی شد و بازی قشنگی نبود با اینکه VAR وجود داشت اما همه اعتراض می‌کردند و فرهنگ استفاده از VAR را نداشتیم، بعد از بازی هم مشکلاتی پیش آمد.

پاشازاده در ادامه افزود: به عنوان یک استقلالی امیدوارم استقلال برنده مسابقه باشد، بازی سختی است و شرایط جدول به شکلی است که کادرفنی و بازیکنان دو تیم با احتیاط زیادی بازی خواهند کرد.

پیشکسوت استقلال درباره ساختار دفاعی این تیم عنوان کرد: این تیم زمانی که گل نمی‌خورد نشان می‌دهد که شخصیت دارد، هر مربی سبک خاص خود را دارد و ایرادی ندارد، با اینکه استقلال مصدومان زیادی داشت هرکسی جایگزین شد به همان نحو بازی کرد و خوب هم بازی کرد و امیدوارم در این مسابقه هم کلین شیت کنند، سیدحسین هم روزهای خوبی را می‌گذراند و امیدوارم برنده باشیم.

پاشازاده نسبت به اختلاف مدیریت و باشگاه استقلال گفت: همیشه یک شعار داشتم، هیچ نامی بالاتر از استقلال و هوادارانش نیست، این باشگاه برای طرفداران است و بدون آنها هیچکدام ما به هیچ جایگاهی نمی‌رسیم، هرچه که داریم و داشتیم صدقه سر هواداران است، نمیدانم در ذهن آنها چه می‌گذرد اما نباید طوری باشد که دل هوادار بلرزد، من روز گذشته جایی بودم که یکی از هواداران می‌گفت از استرس قلب او درد گرفته است، در ابتدا باید هوادار در نظر گرفته شود، من نمیدانم چرا هوادار را در نظر نمی‌گیرند، آنها در سرما و گرما در شهرهای مختلف تیم را حمایت می‌کنند و باید شفاف سازی شود و بدانند که چه در باشگاه مورد علاقه‌اش می‌گذرد.

استقلال- جواد نکونام

پاشازاده نسبت به مصاحبه جواد نکونام و اینکه او اظهار داشت در این باشگاه تنها است گفت: جواد تنها نیست و ما پشت او هستیم، هواداران هم کنار او هستند، نباید حرفی بزنیم که کسی بول بگیرد، باشگاه باید متحد شود و امیدوارم که به زودی اسم‌ها کنار بروند و فقط استقلال بماند.

پاشازده نسبت به مسیر قهرمانی استقلال گفت: بازی دربی مهم است، از لحاظ روحی روانی تیمی که شکست بخورد وارد بحران می‌شود، در حال حاضر جام نمی‌دهند و این مسابقه مهم است که تیم با حفظ روند ادامه دهد، امیدوارم این اتفاق خوب رقم بخورد، 10 سال است اذیت می‌شویم، 10 سال است که اذیتمان می‌کنند، از سمت مدیریت بدی که انتخاب کردند هرکاری خواستند با این باشگاه انجام دادند و دیگر بس است، بگذارید این طرفدار چند سال راحت باشد.

پاشازاده نسبت به سال‌های طولانی که استقلال در دربی پیروز نشده عنوان کرد: فوتبال است و نباید برگردیم به آمارها، ما هفت سال به پرسپولیس نباختیم الان شرایط عوض شده، فوتبال است و تیم‌های بزرگ دنیا هم می‌بازند، روند فوتبال را مثبت کنیم و موج منفی را دور کنیم، فقط زشتی، تاریکی و بیانیه، کمی احترام بگذاریم، به شکلی شده که فقط می‌خواهیم 3 امتیاز را کسب کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emzbra

آخرین اخبار