تاریخ انتشار: 1402/09/13 15:49
کد خبر: 1262756

محرومیت و جریمه سنگین AFC برای ۳ بازیکن ایرانی/ شوک به سپاهان در آستانه بازی مقابل الاتحاد

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دو بازیکن سپاهان و مدافع نساجی جریمه و محرومیت‌هایی سنگین را در نظر گرفته است.
محرومیت و جریمه سنگین AFC برای ۳ بازیکن ایرانی/ شوک به سپاهان در آستانه بازی مقابل الاتحاد

 هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اگرچه با پیروزی سپاهان و نساجی دو نماینده ایران پیگیری شد، اما اعلام حکم کمیته انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای آنها خوشایند نبود.

کمیته مذکور امروز برای بررسی اتفاقات و حواشی هفته گذشته جلسه‌ای تشکیل داد و احکامی را صادر کرد.

در این میان دو رأی مربوط به باشگاه سپاهان و نساجی است. از آنجایی که هادی محمدی بعد از درگیری با بازیکنان نیروی هوایی عراق و اخراج از میدان مسابقه توسط داور ناچار به ترک زمین شد، جریمه سنگین‌تری نسبت به هم‌تیمی اخراجی‌اش که در حین مسابقه مرتکب خطا شده بود، دارد. همچنین با وجود حذف نساجی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، مدافع این تیم از جریمه مالی و محرومیت بی‌نصیب نماند. امیرمهدی جانملکی هفته گذشته به دلیل خطا روی بازیکن مومبای سیتی هند از زمین مسابقه اخراج شده بود.

احکام صادر شده را در زیر می‌خوانید:

هادی محمدی: محرومیت از حضور در چهار بازی و همچنین پرداخت هزار دلار جریمه که از زمان ابلاغ حکم، 30 روز برای واریز آن فرصت دارد.

محمدجواد حسین‌نژاد: محرومیت از حضور در دو بازی و همچنین پرداخت هزار دلار جریمه که از زمان ابلاغ حکم، 30 روز فرصت برای واریز آن خواهد داشت.

امیرمهدی جانملکی: محرومیت از دو بازی و همچنین پرداخت هزار دلار جریمه که از زمان ابلاغ حکم، 30 روز برای واریز آن فرصت دارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تأکید کرد در صورت تکرار تخلف از سوی افراد نامبرده، جریمه و محرومیت‌های سنگین‌تری در انتظار آنها خواهد بود.

احکام فوق در شرایطی صادر شده است که نساجی و سپاهان امشب به ترتیب مقابل الهلال و الاتحاد عربستان صف‌آرایی خواهند کرد. براساس برنامه هر دوی این تیم‌ها در دیدارهای یادشده میهمان خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emzp86

آخرین اخبار