تاریخ انتشار: 1402/10/18 12:58
کد خبر: 1265680

نتیجه مذاکره باشگاه پرسپولیس با برانکو؛ بحث بر سر دو موضوع مهم بالا گرفت!

باشگاه پرسپولیس باب مذاکره با برانکو را آغاز کرده است. اگر چه این مربی در حال حاضر در اردوی تیم ملی عمان بسر می برد و درگیر جام ملت های آسیا است.
نتیجه مذاکره باشگاه پرسپولیس با برانکو؛ بحث بر سر دو موضوع مهم بالا گرفت!

بر اساس خبرهای رسیده مذاکرات برانکو و باشگاه پرسپولیس روی یکی دو مسئله جدی زوم شده است. اینکه برانکو می خواهد متوجه شود که مالیات قرارداد او از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت شده است یا نه. به واقع برانکو به شرطی وارد تهران می شود که برگه تسویه حساب مالیاتی برای او ارسال شود. نکته دیگری که بین باشگاه پرسپولیس و برانکو وجود دارد، موضوع دستیاران است.

باشگاه روی حضور مربیان خارجی در کادرفنی، برانکو دست کم تا پایان فصل جاری تاکید دارد. به این خاطر که اگر باشگاه پرسپولیس تصمیم به قطع همکاری با مربیان خارجی بگیرد، باید کلیه حق و حقوق آنها را پرداخت کند. نظر باشگاه پرسپولیس این است که برانکو در نیم فصل دوم به مربیان خارجی فعلی که در کادرفنی حضور دارند فکر کند و تغییرات را به فصل آینده موکول کند.

باشگاه پرسپولیس به صورت موازی، مذاکره با چند مربی خارجی دیگر را پیش می برد تا در صورتی که مذاکره با برانکو نتیجه مثبتی به همراه نداشت، زمان را برای انتخاب مربی جدید از دست ندهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emzqp9

آخرین اخبار