تاریخ انتشار: 1402/12/23 18:47
کد خبر: 1269108

نیمه دوم بازی پرسپولیس و استقلال هم گلی نداشت

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با تساوی صفر - صفر خاتمه یافت.
نیمه دوم بازی پرسپولیس و استقلال هم گلی نداشت

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی گلی نداشت با تساوی به پایان رسید.

نیمه دوم این بازی با دودهای رنگی هواداران استقلال آغاز شد که موجب غافلگیری بازیکنان هر دو تیم شد تا لحظات جالبی را در ورزشگاه رقم بزند.

روزبه چشمی به دلیل دریافت کارت زرد از کاظمی، داور بازی، چهار اخطاره شد و بازی هفته بیست‌ویکم آبی‌پوشان مقابل هوادار را از دست داد.

استقلال در نیمه دوم اغلب دنبال بازی دفاعی بود و این به پرسپولیس فرصت می‌داد تا حملات بیشتری را روی دروازه میزبان ایجاد کند.

در اواسط نیمه دوم روی یک ضد حمله سرنگون‌شدن گوستاوو بلانکو در محوطه جریمه پرسپولیس از سوی استقلالی‌ها خطای پنالتی تصور می‌شد اما وحید کاظمی دستور به ادامه بازی داد و اعتنایی به اعتراض آبی‌ها نکرد.

در جریان نیمه دوم چند مرتبه اتفاق افتاد که بازیکنان پرسپولیس برای ارسال ضربه کرنر به سمت جایگاه استقلالی‌ها رفتند و با پرتاب بطری آب به زمین مواجه شدند که با وساطت بازیکنان استقلال به پایان می‌رسید.

یکی از اتفاقات عجیب نیمه دوم مصدومیت کمک داور بازی بود. حسن انتظاری کمک‌داور دوم وحید کاظمی که به جایگاه پرسپولیسی‌ها نزدیک بود پس از برخورد صالح حردانی و محمد خدابنده‌لو در نزدیکی خط، با پرتاب یک شی کمک داور مصدوم شد که بازی به همین دلیل برای لحظاتی متوقف شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emzzwv

آخرین اخبار