تاریخ انتشار: 1402/06/07 20:06
کد خبر: 425

جزئیات عجیب ستاره خارجی مدنظر گل محمدی | گل نزن اروپایی به ایران می‌آید؟

آنطور که از شواهد و قرائن پیداست یک مهاجم خارجی جدید از کشور اتریش قرار است پرسپولیسی شود!
جزئیات عجیب ستاره خارجی مدنظر گل محمدی | گل نزن اروپایی به ایران می‌آید؟

پس از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا پیش از دربی رفت لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی مهاجم برزیلی خرید به این امید که بتواند جای خالی ستاره گلزن هلندی را پُر کند.

پریرا با اخراج در بازی برابر سپاهان در لیگ برتر، نزدیک بود قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد و پس از آن از چشم یحیی گل‌محمدی و هواداران این تیم افتاد.

با این وجود در جام حذفی مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشت و بازیکن تأثیرگذاری بود که این عملکرد ادامه‌دار نشد.

لئاندرو پریرا بالاخره از پرسپولیس رفت اما ماجرای خرید مهاجمان گل‌نزن در این تیم به یک سریال تکراری تبدیل شده است!

حالا خبر می‌رسد مهاجم جدید مورد نظر یحیی گل‌محمدی یک اتریشی گل نزن است که مارکوس پینک نام دارد. ۳۲ ساله است و با پیراهن شماره ۱۰ در تیم شانگهای پورت چین بازی می‌کند. پینک در ابتدای سال ۲۰۲۳ به تیم شانگهای پورت رفت. او موفق شد در بازی دوم تیمش مقابل شنژن یک گل بزند و یک پاس گل بدهد. اما پینک در ادامه نتوانست روند خوبش را در شانگ‌های را تکرار کند. پینک بعد از گل و پاس گلی که در هفته دوم به نام خوش ثبت کرد نتوانست هیچ تاثیر مثبتی روی نتایج تیمش بگذارد. او فقط در ۱۳ بازی از ۲۴ بازی شانگهای در ترکیب این تیم به زمین رفته و با این آمار، مهاجم موفقی در تیم چینی به شمار نمی‌رود. حالا پینک قرار است با این آمار ضعیف به پرسپولیس بیاید.

البته عملکرد این بازیکن در تیم سابقش آستریا کلانگفورت خوب بوده و در ۴۱ بازی ۲۳ گل به ثمر رسانده، اما عملکرد بازیکن که سابقه بازی در اشتورم گراتس و آدمیرا واکر را هم داشته و هیچ‌وقت هم ملی‌پوش نبوده، با نوسان همراه بوده است.

آیا او می‌تواند با آمار ضعیف در سوپرلیگ چین خط حمله پرسپولیس را تقویت کند؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/g36774

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی گل‌محمدی: نمی‌شود چین را دست کم گرفت