تاریخ انتشار: 1402/06/10 14:49
کد خبر: 273

توخل: خدا به داد دورتموند برسد!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که گروه بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان سخت‌ترین گروه ممکن است.
توخل: خدا به داد دورتموند برسد!

قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان روز گذشته انجام شد و تیم‌ها با سه حریفی که باید در این مرحله برابر آنها به میدان بروند آشنا شدند. 

بایرن مونیخ در گروه A با منچستریونایتد، گالاتاسرای و کپنهاگن هم‌گروه شد و این در حالی است که بروسیا دورتموند در گروهی به عنوان گروه مرگ این رقابت‌ها انتخاب شد باید به مصاف پاری سن ژرمن، میلان و نیوکسل برود. 

توخل دقایقی قبل در نشست خبری پیش از بازی هفته سوم فصل جدید بوندسلیگا برابر مونشن گلادباخ که شنبه شب برگزار خواهد شد حضور پیدا کرد و درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان و سایر موضوعات با خبرنگاران صحبت کرد. 

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان: ما گروهی جذاب و سخت داریم. هیچ حریف آسانی در لیگ قهرمانان نیست. همه گروه‌ها دشوار است. منچستریونایتد قدرت بزرگی است که ورزشگاهی عالی دارد. کپنهاگن مربی جوانی دارد. گالاتاسرای خریدهای خوبی داشته و جوی عالی دارد. آنها رقبای جذابی هستند. گروه دورتموند سخت‌ترین گروه ممکن در لیگ قهرمانان است.

دعوت نشدن گورتسکا به تیم ملی آلمان: این همیشه نشانه خوبی برای تلاش بیشتر است. او حالا این فرصت را دارد تا خودش را ثابت کند. مشخصا ناراحت و ناامید است که طبیعی است. او باید برای پس گرفتن جایگاهش در بایرن تلاش می‌کرد. ما باید تصمیم سرمربی تیم ملی را بپذیریم. ما و گورتسکا بهترین استفاده را از این اتفاق خواهیم کرد. 

1918743

روند دیدارهای بدون پیروزی برابر گلادباخ: ما به روندهایی که علیه و برخلاف میل ما باشند باور نداریم (خنده). ممکن است شرایط با ما سازگار نباشد. ما به عنوان مدعی اصلی برابر آنها قرار خواهیم گرفت و دنبال پیروزی هستیم. می‌خواهیم با تکیه برعملکردی که برابر برمن و نیمه دوم بازی با آگزبورگ داشتیم پیش برویم. باید تمام تلاش‌مان را بکنیم و فرصت بسیاری بسازیم. باید با اصول خودمان بازی کنیم. همه به کمی شانس هم در بازی نیاز دارند. سرنوشت ما در دست خودمان است.

وضعیت بازیکنان : هنوز برای جمال موسیالا خیلی زود است. ما هیچ ریسکی نخواهیم کرد. مین جائه کیم هم احساس گرفتی در ماهیچه پایش داشت اما انتظار خبرهای خوبی از او و تیم پزشکی تا فردا دارم.

جدایی احتمالی گراونبرخ: مشکل اصلی این است که ما از بازیکن شماره هشت در سیستم 1-3-2-4 استفاده نمی‌کنیم. بازیکنان بسیار خوب و باتجربه‌ای در پست او داریم. رایان بازیکن بسیار خوب، پرتلاش و متعهدی است. او از این شرایط راضی نبود. فکر کرد که شانس بازی در پست شماره هشت در سیستم 3-3-4 را در لیورپول دارد. او مدتی بود که قصد جدایی داشت. پیشنهادی رسید و آن را بررسی کردیم. هنوز هیچ چیز نهایی نشده اما نتیجه مشخص است.

تغییر در ترکیب برابر گلادباخ : ماتیاس دلیخت و توماس مولر تقریبا آماده هستند. شرایط بهتری دارند و ممکن است در ترکیب اصلی باشند. انتخاب کردن همیشه سخت است. وقتی شما به بایرن ملحق می‌شوید، باید همیشه آماده باشید. هرکسی روی نیمکت است به این معنی نیست که حقش نیمکت‌نشینی است. اما گاهی باید خودبزرگ‌بینی را کنار گذاشت. باید به هم تیمی کمک کرد. ما نیاز به همه بازیکنان داریم. پس از آخرین تمرین تصمیم خواهیم گرفت که فردا چه کسی به میدان برود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/g36r93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ثبت دراماتیک‌ترین قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا/ یاران آزمون به لیگ کنفرانس رسیدند