تاریخ انتشار: 1402/06/09 20:21
کد خبر: 297

در آن چند ساعت در میلان چه گذشت؟؛ باورم نمی شد با طارمی این کار را کنند | ایتالیا هم آماده آمدن مهدی بود...

خبرنگار تخصصی باشگاه میلان ایتالیا اتفاقات یک ساعت اخیر درباره عدم حضور مهدی طارمی در میلان را باورنکردنی توصیف کرد.
در آن چند ساعت در میلان چه گذشت؟؛ باورم نمی شد با طارمی این کار را کنند | ایتالیا هم آماده آمدن مهدی بود...

باشگاه میلان ایتالیا پس از جلسه هماهنگی نسبت به پذیرش شروط باشگاه پورتو پرتغال قصد داشت صبح امروز مهدی طارمی را به عنوان خرید جدید خود با قراردادی سه ساله معرفی کند.

با این حال باشگاه میلان ایتالیا صبح امروز بر سر اتفاقاتی غیر منتظره تصمیم خود مبنی بر عدم جذب طارمی را به استفانو سرمربی روسونری اعلام می کند.

آنها با وجود اینکه پیشنهاد ابتدایی پورتو را پذیرفته بودند و برای دستمزد طارمی نیز به توافق رسیده بودند تغییر عقیده دادند تا طارمی چمدان های خود را بار دیگر برای ماندن در پورتو پرتغال باز کند.

 

 متئو مورتو خبرنگار فوتبال ایتالیا که به طور تخصصی با باشگاه میلان در ارتباط تنگاتنگ است در گفتگو با ورزش سه واژه هایی همچون 《از این بدتر نمی شد، 《میلان آماده آمدن مهدی بود》و .... استفاده  کرد.

 

مورتو درباره تغییر نظر مدیران باشگاه میلان گفت: حقیقت این بار چیزی نیست که بخواهد شامل باشگاه پورتو شود. همه چیز به میلان بستگی داشت. آنها دیشب به من گفتند طارمی در حال آمدن است اما امروز صبح همه چیز برای میلان تغییر کرد.

خبرنگار فوتبال ایتالیا تصریح کرد: هیچ چیز بدتر از این نمی شد. من از این اتفاق خیلی عصبانی هستم. میلان نخواست طارمی را بگیرد. قبلا پورتو نمی خواست اما وقتی اصرار ما(میلان) را دید نظرش را عوض کرد و پذیرفت.

مورتو درباره تصمیم جدید میلان گفت: آنها برای پولی کامل توضیح داده اند که روی ساختار دیگری تمرکز خواهند کرد. هیچ توضیح اضافی درباره عدم جذب طارمی به هیچ کس نداده اند مهدی دستمزد بالایی نمی خواست. این را واضح می دانم.

او در پایان این گفت و گو گفت: می دانم در ایران خیلی ها منتظر این انتقال بودند اما بدانید ایتالیا هم آماده آمدن مهدی بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/g36x93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق کامل پورتو و میلان برای انتقال طارمی