تاریخ انتشار: 1402/11/01 18:57
کد خبر: 1266281

لیورپول جایگاهش را در صدر جدول لیگ محکم کرد

شاگردان یورگن کلوپ با یک برد قاطع خارج از خانه، جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره را استحکام بخشیدند.
لیورپول جایگاهش را در صدر جدول لیگ محکم کرد

در بازی ماقبل پایانی هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال لیورپول میزبان خود بورنموث را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشت و حاشیه امنیت‌اش را در صدر جدول رده‌بندی افزایش داد.

داروین نونیس دو بار در دقایق 49 و 3+90 و دیوگو ژوتا هم دو بار در دقایق 70 و 79 گل‌های لیورپول را در این بازی به ثمر رساندند تا تیم تحت هدایت یورگن کلوپ، اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی، فاصله‌اش را با این تیم به 5 امتیاز افزایش دهد. این در حالیست که آرسنال هم با تعداد بازی‌های برابر با لیورپول 43 امتیازی است و در رده سوم قرار دارد و استون‌ویلا با همان تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به توپچی‌‌ها چهارم است.

به این ترتیب نهمین باخت بورنموث در 10 بازی اخیرش برابر لیورپول رقم خورد. بورنموث فصل گذشته در خانه‌اش موفق شده بود لیورپول را شکست دهد اما این بار موفق به انجام این کار نشد. این دومین بار در فصل جاری است که لیورپول، بورنموث را در استادیوم ویتالی شکست می‌دهد. مورد قبلی با نتیجه 2 بر یک در جام اتحادیه انگلیس بود. آخرین تیمی که در طول یک فصل، دو بار متوالی بورنموث را در خانه‌اش شکست داد بریستول سیتی در فصل 2000-1999 بود.

در آخرین بازی هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس، فردا شب از ساعت 23:15 به وقت تهران برایتون پذیرای ولورهمپتون خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm67z5

آخرین اخبار