تاریخ انتشار: 1402/08/23 21:52
کد خبر: 1261233

توهین به داور برای ژیرو گران تمام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا ستاره فرانسوی تیم میلان را به دلیل اهانت به داور بازی این تیم مقابل لچه مجازات کرد.
توهین به داور برای ژیرو گران تمام شد

به گزارش فرتاک ورزشی؛ پرخاش اولیویه ژیرو به داور بازی شنبه شب تیم‌‌های میلان و لچه در هفته دوازدهم سری A برای او تنها به دریافت کارت زرد دوم محدود نمی‌شود.

در دقایق پایانی بازی که با تساوی 2-2 و تقسیم امتیازات در ورزشگاه ویادل‌ماره همراه بود، ژیرو به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت و تنها چند لحظه بعد کارت زرد دومش را هم گرفت و اخراج شد. در ابتدا به نظر می‌رسید که داور به دلیل نوع اعتراض ژیرو به او دو کارت زرد متوالی نشان داده، اما در گزارش داور آمده است که کارت زرد دوم مهاجم فرانسوی به دلیل اضافه کردن الفاظ توهین آمیز به اعتراضاتش بوده است.

با در نظر گرفتن این موضوع، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا محرومیت ژیرو را از یک به دو جلسه افزایش داده است و به این ترتیب او نه تنها بازی بعدی تیمش برابر فیورنتینا بلکه بازی هفته چهاردهم سری A مقابل فروزینونه را هم از دست خواهد داد.

در همین حال رئیس باشگاه لچه هم به خاطر اظهاراتش در یک برنامه تلویزیونی در انتقاد از عملکرد داور و VAR برای مردود اعلام کردن گل سوم تیم میزبان، تا چهارم دسامبر محروم شده است. او در آن برنامه گفته بود که داوران و VAR به هر نحوی شده بود دنبال دلیلی گشته‌اند تا گل پیروزی‌بخش تیم او را مردود اعلام کنند حال اینکه در صحنه گل خطای بازیکن لچه با لگد کردن پای مالک تیاو، بازیکن میلان مشخص بود. علاوه بر او، مدیر ورزشی باشگاه لچه هم تا 27 نوامبر محروم شده است. دلیل مجازات او نیز توهین به داوران و استفاده از الفاظ تهدید‌آمیز علیه آنها بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm69vz

آخرین اخبار