تاریخ انتشار: 1402/09/01 17:31
کد خبر: 1261709

عنایتی در تمرین پیکان معارفه شد

بعد از برکناری رسول خطیبی، سرمربی جدید پیکان به صورت رسمی در تمرین خودروسازان معارفه شد.
عنایتی در تمرین پیکان معارفه شد

به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، ظهر امروز و ساعاتی پس از عقد قرارداد رسمی غلامرضا عنایتی با باشگاه پیکان، مراسم معارفه این مربی در محل تمرین خودروسازان برگزار شد. 

در این مراسم، احمد مددی مدیرعامل به همراه حمید عباسی، مهندس اسحاق اینانلو و ابراهیم شکوری اعضای هیئت مدیره باشگاه پیکان حضور داشتند. 

شکوری در ابتدا، گفت: قبل از هرچیز باید بار دیگر از رسول خطیبی بابت تلاش‌هایی که داشت، تقدیر و تجلیل کنیم. فوتبال است و هزار اتفاق، باید قبول کنیم توپ به سودش نچرخید. به هرحال، حالا شرایط تغییر کرده و قرار است با مدل و سبک جدیدی کار را دنبال کنیم. این مسیر جدید ماست و امیدوارم بتوانیم با کمک کردن به یکدیگر، حفظ روحیه و همکاری با هم، در مسیر موفقیت قرار بگیرم. 

اینانلو هم به صحبت پرداخت و گفت: مجددا از خطیبی متشکرم و به غلامرضا عنایتی خیرمقدم می‌گویم. تا امروز، هر چه بود، گذشت و مطمئنم اگر کنار هم باشیم، آینده بهتری می‌سازیم. با تغییر کادرفنی، باید امیدوار باشیم روند تیم هم تغییر کند. 

در ادامه، مددی گفت: خوشحالم در جمع شما هستم. متاسفانه قسمت نشد با رسول خطیبی به کارمان در لیگ ادامه دهیم اما برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. همه می‌دانیم این تیم، حاصل تلاش‌های خطیبی است اما چرخ فوتبال برای او به خوبی نچرخید. بعد از این اتفاقات، به جمع بندی رسیدیم تا با غلامرضا عنایتی کار را ادامه بدهیم. با توجه به شناخت و مطالعه‌ای که داشتیم، عنایتی بهترین انتخاب بود و هیئت مدیره هم روی ایشان به اجماع رسید تا از این پس، تیم فوتبال پیکان را در اختیار او قرار بدهیم. از نگاه من، عنایتی مربی بسیار بااخلاق و خلاقی است و می‌تواند با بازیکنان جوان مثل شما کار کند. امیدوارم در این 20 هفته باقی‌مانده شاهد اتفاقات شیرین باشیم و روزهای خوبی را رقم بزنیم تا در پایان فصل همه خوشحال باشیم.

سپس نوبت به عنایتی رسید تا به صحبت بپردازد. او گفت: واقعیتش را بخواهید، بسیار هیجان‌زده هستم که قرار است جلوی بزرگان باشگاه صحبت کنم. این موضوع برایم بسیار سخت است اما خوشحالم شما بازیکنان جوان و پرانگیزه را می‌ببینم. همین جا  تشکر ویژه‌ای از دوست و همبازی قدیمی خودم، خطیبی دارم. به هر حال باید قبول کنیم دنیای فوتبال، یک دنیای حرفه‌ای‌ است. من شک ندارم اگر از این به بعد، احساس مسئولیت را افزایش بدهیم، اتفاقات بهتری رقم می‌خورد. بعد از حضور در بازی‌های آسیایی فرصت خوبی داشتم تا لیگ را آنالیز کنم و باید بگویم پیکان را به خوبی تحلیل کرده‌ام. به عقیده من، خودباوری مهم است و تیم ما باید به مرحله خودباوری برسد. قطعا در این مرحله است که درهای تیم ملی به روی بازیکنان باز می‌شود و می‌توانیم بازیکنان زیادی را در تیم ملی ببینیم. همین خودباوری است که جایگاه ما در جدول رده‌بندی را تعیین می‌کند و باعث ایجاد اعتماد به نفس می‌شود. انتظار دارم همه شما پر از انرژی باشید و با بالاترین تمرکز ممکن تمرین کنید. با بعضی از شما در تیم‌های دیگر همکاری داشتم و می‌دانید که اهل رفاقت با بازیکنان هستم. به همین خاطر، با نگاه خوشبینانه به آینده می‌نگرم و منتظر هستم تا بهترین اتفاقات را رقم بزنیم. 

ابراهیم صالحی، سامان نریمان‌جهان و حامد پاکدل هم برای دقایقی به صحبت پرداختند و ابراز امیدواری کردند پیکان در ادامه مسیر، عملکرد بهتری داشته باشد. 

در نهایت، همه حاضران در این مراسم معارفه، حلقه اتحاد ایجاد کردند و با فریاد یکصدای «یا علی (ع)» تمرین استارت خورد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm6aj9

آخرین اخبار