تاریخ انتشار: 1402/09/25 04:29
کد خبر: 1263881

رئال درها را به روی مودریچ بست

طبق گزارش یک رسانه اسپانیایی، جدایی «لوکا مودریچ» از رئال مادرید قطعی است و قرارداد این بازیکن به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
رئال درها را به روی مودریچ بست

لوکا مودریچ در این چند سالی که برای رئال مادرید به میدان رفته همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار تیم بوده و در بین هواداران رئال از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. مودریچ در فصل جاری کمتر در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان رفت و هر گاه هم فرصت بازی به او رسیده نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

آسیب دیدگی کاماوینگا و شوامنی باعث شد تا در بازی‌های اخیر رئال مادرید فرصت بیشتری به مودریچ داده شود تا در ترکیب رئال به میدان رود اما او نشان داد که از روزهای اوج خود فاصله گرفته است.

اسپورت در ادامه گزارش خود نوشت: زمان مودریچ در رئال به پایان رسیده است و فصل جاری قطعا آخرین فصل حضور این هافبک کروات است. او دوران طلایی را در رئال پشت سرگذاشت و توانست پنج قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. آنچلوتی تلاش زیادی کرد تا مودریچ را راضی نگه دارد اما قرار دادن بازیکنی با ۳۸ سال سن در ترکیب اصلی سخت است.

مودریچ در هیچ‌کدام از ۱۳ بازی که در فصل جاری در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته ۹۰ دقیقه بازی نکرده است. آنچلوتی می خواهد که رفته رفته این بازیکن را متقاعد کند که دیگر جایی در ترکیب رئال ندارد.

هافبک کروات رئال مادرید از لیگ آمریکا و عربستان پیشنهادهای بسیار خوبی دارد و باید دید که در نهایت او چه تصمیمی خواهد گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm6g95

آخرین اخبار