تاریخ انتشار: 1403/01/03 19:13
کد خبر: 1271733

ابراهیم میرزاپور: از تعداد بازی‌های ملی خودم خبر نداشتم!

ابراهیم میرزاپور، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران، معتقد است که بازی کردن از تیم ملی مهمتر از آمار و ارقام شخصی است.
ابراهیم میرزاپور: از تعداد بازی‌های ملی خودم خبر نداشتم!

روز گذشته علیرضا بیرانوند با انجام ۷۰ بازی ملی از رکورد تعداد بازی‌های ابراهیم میرزاپور به عنوان دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گذر کند و حالا ابراهیم میرزاپور درباره این اتفاق گفت: من خودم نمی‌دانستم رکورد تعداد بازی‌های من چند تا بود؛ یکی می‌گفت ۸۰ تا، یکی می‌گفت ۸۵ تا و یکی هم می‌گفت ۷۰ بازی! 

او ادامه داد: در آن زمان بازی کردن برای تیم ملی از هر چیزی مهم‌تر بود. برای خود من ملاک مهمی نبود و واقعا اصلا نمی‌شمردم. به نظر من علیرضا در مدت اخیر که گلر تیم ملی بوده، شایستگی داشته و ان‌شاءالله این مسیر را ادامه دهد و تا ۱۰۰ بازی هم برود.

دروازه‌بان سابق فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من اصلا نشمردم. تعداد زیاد بوده و می‌گویند ۷۰ بازی، حتما ۷۰ بازی بوده که می‌گویند. بعد از من دروازه‌بان‌های زیادی آمدند و حالا یک نفر از همشهری‌های من تبدیل به دروازه‌بان تیم ملی شده است. ان‌شاءالله که بتواند سلامت باشد تا هم در خدمت تیم ملی و باشگاهش باشد. برای بازیکنان بعید بدانم رکورد چیز مهمی باشد و در اصل، بازی کردن برای آنها مهم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm6y8n

آخرین اخبار