تاریخ انتشار: 1403/01/23 07:48
کد خبر: 1272533

استقلال هنوز هم درگیر حواشی است

پیشکسوت فوتبال گفت: استقلال از ابتدای فصل درگیر حواشی بود و همچنان این حواشی ادامه دارد. استقلال تا پایان فصل هشت بازی سخت را پیش رو دارد که هر کدام یک فینال برای استقلال به حساب می‌آید.
استقلال هنوز هم درگیر حواشی است

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگویی، درباره عملکرد استقلال برابر مس رفسنجان اظهار کرد: در این بازی اشتباه‌های داوری به حدی فاحش و به ضرر استقلال بود که سبب به‌هم‌ریختن آرامش کادر فنی و بازیکنان شد و کار را برای استقلال سخت کرد. گلی که استقلال زد، واقعا سالم بود. وقتی این گل را محاسبه نکنند شرایط به هم می‌ریزد اما اگر آن را محاسبه می‌کردند نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

او گفت: وقتی اینگونه مسائل پیش می‌آید مربی‌ چون عصبانی است چاره‌ای ندارد جز اینکه علیه داوران مصاحبه کند؛ در حالی که داوران نیز انسانند و بعضی وقت‌ها لجبازی می‌کنند تا خودی نشان دهند و گاهی ناعادلانه سوت می‌زنند و شرایط را سخت می‌کنند.

فلاحت‌زاده افزود: نیم‌فصل دوم چه برای تیم‌هایی که بالای جدول و به دنبال صدرنشینی‌اند و چه تیم‌های پایین جدول مثل مس رفسنجان که می‌خواهند جلوی تیم‌های صدرنشین خودی نشان دهند سخت است و تنها تیمی می‌تواند موفق عمل کند که در نیم‌فصل اول امتیازهای لازم را کسب کرده باشد.

او گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس تنها یک امتیاز با استقلال برای صدرنشینی فاصله دارد، هر تیمی که بتواند در امر گلزنی باهوش عمل و از موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده کند و شرایط داوری برای همه تیم‌ها برابر باشد قهرمانی را می‌تواند به خود اختصاص دهد.

مدافع سال‌های دور تیم ملی همچنین تصریح کرد: شیوه بازی بازیکنان استقلال به گونه‌ای است که از طریق توپ‌های هوایی، ارسال مستقیم، سانتر از جناحین و ضربات ایستگاهی به گل می‌رسند. تیم‌ها در حال حاضر چون در جریان شیوه بازی استقلالند از نفراتی بهره می گیرند که جلوی استقلال قلدر بازی کنند. به نظر من استقلال در ادامه بازی‌های لیگ تغییر باید تاکتیک بدهد تا تیم‌ها به‌راحتی دست استقلال را نخوانند در غیر این صورت دچار مشکل می شود.

فلاحت‌زاده تصریح کرد: استقلال با توجه به اینکه نسبت به سایر تیم‌ها از مهره‌های زیادی برخوردار نیست و تنها با ۱۰ تا ۱۲ بازیکن بازی‌ها را دنبال می‌کند، قطعا این مساله دست نکونام را برای انجام تعویض‌های خوب می‌بندد و کار را سخت می‌کند.

او در پایان با بیان اینکه استقلال هنوز درگیر حواشی است، افزود: استقلال از ابتدای فصل درگیر حواشی بود و همچنان این حواشی ادامه دارد. استقلال تا پایان فصل هشت بازی سخت را پیش رو دارد که هر کدام یک فینال برای استقلال به حساب می‌آید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8da9

آخرین اخبار