تاریخ انتشار: 1403/01/22 07:06
کد خبر: 1272481

مرد مصدوم جانشین مرد محروم رئال‌مادرید

اورلین شوامنی به دلیل دریافت کارت زرد در سانتیاگو برنابئو از بازی در منچستر محروم شده و ادر میلیتائو می‌تواند جای او را در بازی برگشت بگیرد.
مرد مصدوم جانشین مرد محروم رئال‌مادرید

بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال‌مادرید و منچسترسیتی با شش گل به پایان رسید. کار لوس بلانکوس در بازی برگشت در منچستر سخت خواهد بود، خصوصا اینکه اورلین شوامنی را نیز به دلیل دریافت کارت زرد نخواهد داشت.

این خبر بسیار بدی برای کارلو آنچلوتی است و او به مووی‌استار تأیید کرد که ادر میلیتائو یکی از گزینه‌های جایگزینی مرد فرانسوی است. میلیتائو از آگوست به دلیل پاره شدن رباط صلیبی بازی نکرد و این اولین حضور او در ترکیب اصلی خواهد بود. کارلتو گفت: «ما ناچو را داریم که همیشه به او اطمینان داریم و همچنین میلیتائو.»

آنچلوتی معتقد است که تصمیم تاکتیکی او برای گذاشتن رودریگو در سمت چپ، وینیسیوس به عنوان مهاجم و بلینگام در نقش شماره ۱۰ موفقیت‌آمیز بوده و من‌سیتی از این موضوع شگفت‌زده شد. «فکر می‌کنم آنها را غافلگیر کردیم. تا گل دوم بازی بی‌نقصی بود، این دو در جناح چپ خیلی خوب ترکیب شدند. با وینی و رودریگو می‌توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و این کار را انجام دادیم. من راضی هستم.»

با وجود اینکه رئال‌مادرید نتوانست برای بازی برگشت در منچستر امتیازی کسب کند، آنچلوتی همچنان از تساوی راضی است. او بر این باور است که تیمش توانایی پیروزی در ورزشگاه اتحاد را دارد. «چیزی که من می‌خواستم این بود که یک برتری کوچک داشته باشم، اما باید راضی باشیم. ما به خوبی رقابت کردیم و اگر در بازی دوم این کار را انجام دهیم، می‌توانیم صعود کنیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8dqd

آخرین اخبار