تاریخ انتشار: 1402/06/05 21:50
کد خبر: 535

پیروزی بارسلونا در ماراتن گلزنی مقابل ویارئال

شاگردان ژاوی هرناندس در یک بازی پرگل خارج از خانه برابر زیردریایی زرد به برتری دست پیدا کردند.
پیروزی بارسلونا در ماراتن گلزنی مقابل ویارئال

در چارچوپ دیدارهای هفته سوم لالیگای اسپانیا و در سومین شب از این مسابقات، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا، قهرمان فصل گذشته مسابقات میهمان ویارئال بود و این بازی پرگل و مهیج را با نتیجه 4 بر 3 به سود خود به پایان رساند.

بازی با شروع قاطعانه بارسایی‌ها و ثبت 2 گل متوالی برای این تیم در پانزده دقیقه نخست آغاز شد. پابلو گاویرا (گاوی) در دقیقه 12 و فرانکی دیونگ در دقیقه 15 این دو گل را برای تیم کاتالان به ثمر رساندند. با این حال ویارئال با بازگشتی حیرت‌‌انگیز ورق را به سود خود برگرداند. زیردریایی زرد با گل‌های خوان فویت در دقیقه 26، الکساندر سورلوس در دقیقه 40 و الکس بائنا در دقیقه 50 نه تنها گل‌های خورده را جبران کردند بلکه از میهمان خود پیش افتادند.

بارسلونا تا دقیقه 68 برای پاسخ دادن به شوک حریف تلاش کرد تا سرانجام فران تورس گل سوم این تیم را زد و بار دیگر همه چیز برابر شد. در دقیقه 71 هم روبرت لوندوفسکی آخرین گل از ماراتن هیجان‌انگیز ورزشگاه سرامیکا را به سود بارسلونا زد تا این تیم با کسب دومین پیروزی‌اش در این فصل 7 امتیازی شود و به رده سوم جدول صعود کند.

امشب دو بازی دیگر در لالیگا برگزار می‌شود که در بازی اول از ساعت 21 به وقت تهران والنسیا میزبان اوساسونا است و در بازی دوم از ساعت 23 اتلتیک بیلبائو از رئال بتیس پذیرایی می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/j3kpx2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیروزی بارسلونا در شبی که یک ایرانی مهمان ویژه مسی بود
هفته نهم لالیگای اسپانیا