تاریخ انتشار: 1402/07/27 04:21
کد خبر: 714682

اوضاع مصدومان پرسپولیس زیر ذره‌بین استقلالی‌ها

تیم پرسپولیس نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باید روز دوم آبان به مصاف استقلال تاجیکستان برود.
اوضاع مصدومان پرسپولیس زیر ذره‌بین استقلالی‌ها

شاگردان یحیی گل محمدی در سومین دیدار از چهارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ باید روز دوم آبان ماه در تهران به مصاف استقلال این کشور بروند. تیم استقلال تاجیکستان در حال حاضر و در شرایطی که دو بازی کمتر از برخی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر این کشور دارد با ۱۸ بازی و کسب ۴۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم با ۱۲ پیروزی، ۴ مساوی و تنها دو باخت، آمار فوق العادۀ ۴۲ گل زده، ۸ گل خورده و تفاضل گل ۳۴ را از آن خود کرده است.

رسانه‌های ورزشی تاجیکستان در ۲۴ ساعت گذشته با اشاره به مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس در خلال دیدار تیم ایران و قطر همچنین جراحی یاسین سلمانی، شرایط نامطلوب وحید امیری و احتمال نرسیدن مهدی ترابی و میلاد سرلک به بازی هفته آینده مقابل نماینده کشورشان پرداخته و این موضوع را فرصتی برای استقلال تاجیکستان دانسته‌اند تا بتواند در مصاف با پرسپولیس ایران کار راحت‌تری را پیش رو داشته باشد.

یادآور می‌شود؛ در جدول گروه E مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در حال حاضر تیم پرسپولیس با ۳ امتیاز بعد از النصر عربستان با ۶ امتیاز در رده دوم جای گرفته و استقلال تاجیکستان که تنها توانست مقابل الدحیل در بازی نخست به تساوی دست پیدا کند با یک امتیاز در قعر جدول ۴ تیمی گروهE  قرار دارد.

دیدار این دو تیم سه‌شنبه هفته آینده دوم آبان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه خانگی تیم پرسپولیس برگزار می‌شود


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jemgkl

آخرین اخبار