تاریخ انتشار: 1402/09/15 06:37
کد خبر: 1262934

تکلیف دو بازیکن تاثیرگذار دربی مشخص شد

بدون شک دوبازیکن تاثیر گذار دربی جدید می‌توانستند محمد حسین مرادمند در خط دفاعی استقلال و وحید امیری در خط حمله تیم پرسپولیس باشند.
تکلیف دو بازیکن تاثیرگذار دربی مشخص شد

محمدحسین مرادمند مدافع استقلال و وحید امیری بازیکن تیم پرسپولیس مصدوم هستند و حضور آنها در در دربی در هاله ای از ابهام قرار دارد. با این حال به نظر می‌رسد تکلیف این دو بازیکن برای دربی مشخص شده است.

محمدحسین مرادمند بعد از مصدومیت در بازی با تراکتور هنوز در تمرین استقلال حاضر نشده و تا اکنون کانال رسمی باشگاه استقلال عکسی از حضور این بازیکن در تمرین مخابره نکرده است. این نشان می‌دهد این بازیکن هنوز شرایط حضور در تمرین را پیدا نکرده و اگر هم به تمرین ملحق شود به دلیل فاصله زمانی کم تا در دربی در این بازی به میدان نخواهد آمد.

اما بر خلاف محمدحسین مرادمند به نظر می‌رسد وحید امیری برای دربی آماده می‌شود. او در حاشیه بازی پرسپولیس – الدحیل در مورد بازگشت به ترکیب تیم گفت انشاالله به دربی می‌رسد.

این در حالی است که کادر پزشکی تیم ملی به وحید امیری هشدار داده اگر این بار در بازگشت به میدان عجله کند، شانس همراهی تیم ملی در بازی های دوحه را از دست خواهد داد و به این بازیکن تاکید کرده زمانی به میدان بر گردد که مصدومیت دوباره وی را تهدید نکند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm96zp

آخرین اخبار