تاریخ انتشار: 1402/12/11 10:37
کد خبر: 1268310

سرنوشت پوگبا در یوونتوس پس از اعلام محرومیت ۴ ساله

ستاره فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس با قطعی شدن حکم انضباطی‌اش برای مدتی طولانی نخواهد توانست بانوی پیر را همراهی کند.
سرنوشت پوگبا در یوونتوس پس از اعلام محرومیت ۴ ساله

حکم نهایی پرونده دوپینگ پل پوگبا روز پنجشنبه اعلام شد و او به صورت رسمی برای چهار سال از تمام فعالیت‌های ورزشی محروم شد. مجازات در نظر گرفته شده برای ستاره فرانسوی در نتیجه استفاده خودسرانه از داروهای تقویتی بوده که او در اردوی پیش‌فصل یوونتوس در آمریکا و بدون مشورت با کادر پزشکی باشگاه یوونتوس مصرف کرده است. اگرچه پوگبا معتقد است که این مجازات بسیار سنگین‌تر از جرم مرتکب شده بوده و به همین دلیل هم قصد فرجام‌خواهی دارد، بعید به نظر می‌رسد که او به طور کامل تبرئه شود.

از این رو انتظار می‌رود که باشگاه یوونتوس نسبت به فسخ قرارداد با پوگبا اقدام کند و از نظر قانونی هم هیچ منعی برای انجام این کار ندارد. یوونتوسی‌ها اما هنوز هیچ واکنش رسمی به حکم صادره برای پوگبا نشان نداده‌اند. قبل از اعلام این حکم کریستیانو جونتولی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعلام کرده بود که بانوی پیر تا زمان مشخص شدن رأی نهایی صبر خواهد کرد.

مطابق قوانین با توجه به فراتر رفتن مدت محرومیت پوگبا از شش ماه، یوونتوس این اجازه را دارد که قرارداد او را به صورت یکطرفه فسخ کند. طبق آخرین اخبار منابع ایتالیایی، یوونتوس قبل از اعلام تصمیمش درباره پوگبا با مدیران برنامه او صحبت خواهد کرد که این اتفاق ممکن است در آینده‌ای نزدیک یا پایان فصل رخ دهد. اینطور که گفته می‌شود، بیانکونری ممکن است تا مشخص شدن رأی دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) برای مشخص شدن نتیجه اعتراض پوگبا صبر کند


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm98op

آخرین اخبار